wie heeft of wil er een borstvergroting?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ikke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 02:17

Nettie schreef:
Maar een borstvergroting betekent ook niet persé een cup E. Alleen al van een A naar een kleine C kan ook al wonderen doen. Ik zou een grotere cup willen omdat ik nu een volwassen kop heb, met een kinderlichaampje. Als ik een vriend had zou ik mijn BH niet uit durven doen. Het is ook niet dat ik hele grote wil, maar normale. Zelfs een cup B zou al mooi zijn...

Waarom dan? Als die kerel alleen van je tieten houdt en niet van het meisje wat erbij hoort, dan is ie niet eens waard dat je je BH uit doet, laat staan de rest.
ik heb ze bloot gezien in alle soorten en maten, kleine rechtopstaande en grote hangende en alles daar tussenin en weet je: de vrouwen met de lelijkste tieten waren de fijnste om mee om te gaan. Die hadden hun buitenkant niet nodig om aantrekkelijk te zijn, die hadden INHOUD!!!

paardridder

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 02:51

grootte maakt uiteindelijk niet uit. als ze maar mooi kunnen "hangen"

Saskia9

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 08:41

Ik heb zelf een borstverkleining laten doen,
maar tegen de meiden die er echt mee zitten,
En niet het doen om erbij te horen zeg ik : gewoon doen!!

Meetje22

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-06 09:53

ikke schreef:
Nettie schreef:
Maar een borstvergroting betekent ook niet persé een cup E. Alleen al van een A naar een kleine C kan ook al wonderen doen. Ik zou een grotere cup willen omdat ik nu een volwassen kop heb, met een kinderlichaampje. Als ik een vriend had zou ik mijn BH niet uit durven doen. Het is ook niet dat ik hele grote wil, maar normale. Zelfs een cup B zou al mooi zijn...

Waarom dan? Als die kerel alleen van je tieten houdt en niet van het meisje wat erbij hoort, dan is ie niet eens waard dat je je BH uit doet, laat staan de rest.
ik heb ze bloot gezien in alle soorten en maten, kleine rechtopstaande en grote hangende en alles daar tussenin en weet je: de vrouwen met de lelijkste tieten waren de fijnste om mee om te gaan. Die hadden hun buitenkant niet nodig om aantrekkelijk te zijn, die hadden INHOUD!!!

Jij snapt het niet Ikke.
Het gaat erom dat je het voor jezelf doet.
Ik voelde me er ook niet prettig bij en het kwam erg vaak voor dat ik gewoon mn shirt aan hield in bed.
Wie dit heeft zit gewoon niet lekker in der vel en daarom doen ze die bh niet uit.
Ik was ook drie jaar getrouwd voordat ik mn bv liet doen dus het ging niet om het uiterlijk voor mijn man maar om mijn inhoud.
Hij vond mij toch wel mooi,met of zonder boops.
Maar ik vond mezelf niet mooi.
En de bv maakt mij compleet.
En er is nooit iemand geweest die over mijn uiterlijk heeft geklaagd.
Ik zag er zoiezo wel goed uit,ondanks dat ik geen borsten had.
Maar ik was niet tevreden.
Ik zat vorige week Temtation Iland te kijken en toen hoorde ik die Bianca zeggen dat ze een bv had laten doen voor die Bjorn.
Tja dan doe je het om een ander te plezieren en niet voor jezelf.
Dat vind ik niet kloppen.
Vind het in haar geval wel een goede zet.
De inhoud is niet al te best dus knap dan de buitenkant maar op.
Anders is het tweemaal niks

BounceBabe

Re: wie heeft of wil er een borstvergroting?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 09:59

Ik zou het ook wel willen, maar ik wacht nog even aangezien ik 18 ben. Kijken of de boel nog snel groeit.... haha, en anders borstvergroting.

OemmiejO

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-06 23:08

Dat vind ik dus helemaal niks he, al die verbouwingen.

Volkoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-06 23:22

Ik ben afgelopen jaar nog een cup omhoog gegaan.. en inmdd bijna 22.. Ik vroeg me af wanneer ze asjeblieft stopte met groeien (nope ben niet aangekomen

Je moet het voor jezelf doen. Maar vrouwelijkheid zit niet in je borsten.. En of je sexy ben of niet ook niet.. Zo ben je zo doe je, dat straal je uit.. Tjah en playboy, zon uitstraling hoef je neem ik aan niet op straat En met een cup E hoef je er ook niet meteen uit te zien als een prutsmuts, en met een a niet als een jochie..

Maar als jij jezelf er beter me voelt, straal je dat ook uit, en op die manier zal het wel verschil maken. Al is het die ene cup.. valt het niemand op behalve jou.. prima toch

Anneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 12:35

Ik zou het ook zo doen als ik de kans zou krijgen...
Gelukkig heb je tegenwoordig heel goede BH's maar ik zou absoluut een borstvergroting laten doen. Heb het geld alleen niet

Ik zou het puur voor mijzelf doen, echt niet voor de buitenwereld. Het is voor mij altijd al een heel grote onzekerheid geweest. En soms ook niet hoor, bij mijn huidige vriend voel ik me echt op mijn gemak, en hij kan er ook niet van afblijven En afgelopen zomer in Turkije zonde ik zelfs topless! Gewoon omdat mijn vriend me zo'n fijn gevoel gaf.

Toch, tóch zou ik zo voor een vergroting gaan, dat zou heel veel goed doen voor mijn zelfvertrouwen... Het is best wel een issue bij mij, en dat weet echt niemand, behalve mijn vriend.

Maar toen ik voor mijn vriend, een nieuwe vriend kreeg, vond ik het afschuwelijk om mijn BH uit te doen. Terwijl ze heel mooi zijn hoor eigenlijk, mooi gelijk, stevig, maar gewoon zo klein... Ik ben zelf verder heel vrouwelijk, brede heupen, smalle taille, en gewoon niet skinny.! Beetje á la Beyoncé, JLo Shakira etc. Daar horen mooie volle borsten bij! Ik zou echt graag een C cup willen.

Wauw dat ik hierover praat zeg op bokt

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 15:33

Als ik het geld zou hebben hoefde ik ook niet lang na te denken. Alleen heb ik het niet, en als ik het had denk ik dat het aan andere dingen op zou gaan Ik hoef echt geen maatje DD, maar zelfs B+ zou voor mij al een enorme vooruitgang zijn

Mijn vriend vind mijn borsten prachtig en vind het de grootste onzin dat ik erin zou willen laten snijden. Jammer voor hem dat ik ze niet voor hem heb maar voor mezelf!

Mlies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 15:35

Hmm. Ik heb het niet nodig
Maar als ik echt heel 'plat' zou zijn, zou ik er ook wel een keer over na gaan denken denk ik..

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 10:49

Ik heb zelf ook een 70A, maar ben nog maar 17
Wel heb ik er over nagedacht, wat als ik nou over 5 jaar nog een acup heb? Toen dacht ik wel aan een borstvergroting. Aan het begin van mn relatie had ik het daar dus ook over met mijn vriend, maar die vind nepborsten (zoals zoveel vriendjes hier ) afschuwelijk!

Toen begon hij me ook aan te wijzen hoeveel popsteren/acteurs kleine borsten hebben en alsnog erg mooi zijn en duidelijk vrouwelijkheid uitstralen (bijv. Gwen Stefani in eht begin dan, nu zien ze er groter uit.. )

Het gaat er gewoon om dat je tevredeb bent met jezelf, en dat je dat uitstraalt ( al heb ik daar nog moeite mee haha.. )

Barroco

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 10:51

*update*
Kijk ook eens in modelbladen, zie je vrijwel geen modellen met een cup groter dan B..

Smystique

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 10:57

De uitspraken wees blij zoals je bent, accepteer je lichaam, etc. Vind ik de meest onzinnige uitspraken ooit.

Een borstvergroting of verkleining kunnen wel degelijk bijdragen aan een beter gevoel, zelfvertrouwen etc.

dat je dat eigenlijk in jezelf moet zoeken is helemaal waar, maar als je jezelf daarmee een handje kan helpen?

Daarnaast is het voor ieder persoon weer anders, is ieder lichaam anders, is ieder ideaal anders, en dus iedere situatie anders.

De één is blij met A, de ander met C, weer een ander maakt het niet uit.

Ik zou het zeker graag willen, heb een bescheiden B en absoluut niet tevreden. maar ik doe het niet. Ik wil eerst afwachten wat kinderen krijgen met mijn lichaam doet, daarna kan het altijd nog.

Voor de meiden die het willen maar niet durven vanwege de reacties van anderen...luister vooral naar je eigen gevoel.
Dat anderen er niet mee eens zijn is hún probleem, dit is jouw probleem

Overigens is het wel een hype aan het worden, maar dat is omdat het nu kán en vroeger niet. Vroeger had je je lichaam maar te accepeteren zoals je gekregen had. Maar dat maakt niet dat ze er vroeger gelukkiger mee waren.

Overiegsn hoeft borstvergroting er zeker niet altijd nep uit te zien, heb verschillende mooie boobjobs gezien die wél echt leken, en ook nog goed aanvoelden.

Barroco

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 11:02

Ik denk idd dat als je er echt mee zit, dat je dan er wel over na kan gaan denken. Maar ik vind uitspraken als 'accepteer je lichaam' totaal geen onzin!!!
En het is ook zo dat je er zelf tevreden mee moet zijn, maar als je te horen krijgt dat je er super mooi uit ziet, óók met kleine borsten geeft dat toch wel een boost aan je zelfvertrouwen.

Smystique

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 11:49

noran_nd_me schreef:
Ik denk idd dat als je er echt mee zit, dat je dan er wel over na kan gaan denken. Maar ik vind uitspraken als 'accepteer je lichaam' totaal geen onzin!!!
En het is ook zo dat je er zelf tevreden mee moet zijn, maar als je te horen krijgt dat je er super mooi uit ziet, óók met kleine borsten geeft dat toch wel een boost aan je zelfvertrouwen.

Ieder natuurlijk zijn of haar mening hoor

Maar zeggen dat je het 'gewoon' moet accepteren, hoe moeilijk is dat? of hoe onhaalbaar is dat soms?

Acceptatie moet inderdaad vanuit jezelf komen, net als zelfvertrouwen, eigenwaarde, zelfbeeld etc. Maar dan moet je wel perspectief hebben.

Ik kan makkelijk tegen iemand met een grote haakneus zeggen "meid wees vblij dat je gezond bent, accepteer jezelf, innerlijk is belangrijk" etc etc.

Maar als zij er doodongelukkig mee is, wie ben ik dan om te bepalen dat ze het moet accepteren?

Kijk, sommige mensen schieten door, maar de technologie en medische wetenschap is er, dus daar mag je gebruik van maken.

Mensen beseffen soms niet wat een impact lichaamsdelen kunnen hebben op iemands welzijn ee:

En daarnaast, iedereen moet gewoon doen wat hij/zij wil, zolang ze de realiteit maar niet uit het oog verliezen. Met of zonder tieten, met of zonder haakneus, je bent en blijft wie je bent

juthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 11:57

Ik vind dat iedereen het voor zichzelf moet weten.. of je ze nou vergroot om een medische reden of omdat je je zelf dan beter voelt of om de aandacht...
tja, het is nou eenmaal je eigen lijf en je moet doen wat je fijn vind..

Tattoo's kunnen, piercings kunnen waarom plastische chirurgie dan niet..?

Ik word 6 juni geopereerd.. ik ga van een hele kleine B (haha stiekem misschien zelfs we A, maar verrek het om een A aan te doen) naar een kleine C..
Pff ben wel heel bang..

Renske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 12:01

idd accepteer je lichaam is zeker geen onzin!
en zoals bv Ylana duidelijk aangaf, bij haar begon het met een oorcorrectie toen een neuscorrectie, beide keren zegt ze ná de operatie beter in haar vel te zitten/meer zelfvertrouwen te hebben
nu wil ze haar bosten laten vergroten&liposuctie laten doen of buikcorrectie(ben over die laatste niet helemaal zeker iig was het 1 vd 2 dus pin me er niet op vast)

dan vraag ik me echt af waar je mee bezig bent, wel zeggen dat je dankzij een operatie beter in je vel zit, maar toch weer het volgende willen veranderen waar je je aan stoort e wat een provleem is om lekker in je vel te kunnen zitten
lijkt me toch niet helemaal gezond als je met zoveel dingen een probleem hebt!

kijk als je nou écht bijna niets hebt kan ik me er nog wel wat bij voorstellen, en zeker bij misvorming of na amputatie etc, dan heb ik er alle begrip voor en daar is imo plastische chirurgie voor, om mensen die écht iets afwijkends hebben een nieuw "normaal" uiterlijk te geven, niet om mensen die zich aa iets van hun lichaam storen dat maar zomaar ff te laten veranderen, dus dan heb ik het over van een volle B naar een D etc, van bijna niets naar een bescheiden B of C'tje dat vind ik net ff anders, maar er zijn zoveel mensen die zomaar ff bostvergroting doen, en dna meteen maar f fliposuctie, of en dan doe ook maar meteen die rimpeltjes straktrekken en hoppa dan voo je het wet hebben ze operatie nr 3, 4 en 5

maar als je gezond bent en gewoon kleine borsten hebt zonder dus helemaal niets te hebben, dan vind ik het gewoon niet te begrijpen waarom je "om je beter te voelen" in een gezond lichaam laat snijden met alle bijbehorende risico's...en imo is plastische chirurgie daar niet voor
en ik vraag me dan ook af of je daarna zoveel beter in je vel zit en je niet aan een volgend deel van je lichaam gaat storen en dat vervolgens weer laat opereren, dan is het eind een beetje zoek en kan je imo nooit echt gelukkig met jezelf zijn en zit er toch ergens anders iets niet goed, en dus niet aan de buitenkant an je lichaam!

ow en ff voor degene die me pb'den dat ik makkelijk praten heb nav de foto's in mn profiel, ik heb dingen zat aan mn lichaam die ik best anders zou willen, maar dan alleen als het dmv een x in je vingers knippen gebeurd is en niet door een operatie+risico's erbij
hou die pb's dus maar bij je ik reageer er niet op! spreek me er dan in dit topic op aan!

en ik blijf erbij, het is dus mijn mening en ik zeg niet dat iedereen zo denkt! als je jezelf accepteerd zoals je bent dan zit je echt 100x beter in je vel en daar heb je geen operatie voor nodig, en als je jezelf goed voelt straal je dat ook uit (en dat is dna voor de mensen met de meerdere of onnondoge operaties bedoeld)

zo heel verhaal maar blijkbaar lezen mensen anders alleen wat ze willen lezen en voelen zich weer aangevallen enzo, wat dus niet mijn bedoeling is!

Ghani

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 12:03

ik moet er niet aan denken! Ik ben heel blij met mn B, er zou van mij zelfs aardig wat af mogen!! .

*al snap ik wel dat sommige vrouwen het wel graag willen... *

Anneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-06 13:51

Renske20, dat kun je ook niet begrijpen dan denk ik.
De mensen die zo'n mening hebben als jij, zijn meestal gezegend met een prachtig stel borsten

Ik begrijp het heel goed als iemand zich beter zal voelen met een grotere cupmaat. En dat is echt niet voor de buitenwereld, het is voor jezelf, als je jezelf in de spiegel bekijkt... Dat het je zelfvertrouwen op vijzelt. Dat dat ene shirtje nét even wat mooier zou zitten als.

Tatiane

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-06 14:33

ik kan nu misschien wel begrijpen dat het kan zijn dat je liever wat meer hebt als je nu bijvoorbeeld een AA, of een kleine A hebt.. Maar voor degenen met een B? Komaan zeg
Ik heb zelf een B-cup, zelfs geen grote B.. (want in een bh C-cup raken ze hopeloos verdwaald ). En ik zou het echt niet zo erg vinden om wat minder te hebben hoor. Regelmatig opmerkingen over 'die met haar dikke tetten', en stiekem gegluur naar je borsten is toch ook niet zo leuk hoor.. (Zelf IK heb daar last van, en het is niet omdat ik overdreven open bloesjes draag... ZEKER niet!!)

ach, het niet tevreden zijn over je lichaam zit vaak enkel en alleen in je hoofd..

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-06 16:27

Anneke schreef:
Renske20, dat kun je ook niet begrijpen dan denk ik.
De mensen die zo'n mening hebben als jij, zijn meestal gezegend met een prachtig stel borsten

Ik begrijp het heel goed als iemand zich beter zal voelen met een grotere cupmaat. En dat is echt niet voor de buitenwereld, het is voor jezelf, als je jezelf in de spiegel bekijkt... Dat het je zelfvertrouwen op vijzelt. Dat dat ene shirtje nét even wat mooier zou zitten als.

Ik ben het toch echt met Renske eens en ik heb 70A

Twaalf

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-06 17:03

tantjeuh schreef:
ik kan nu misschien wel begrijpen dat het kan zijn dat je liever wat meer hebt als je nu bijvoorbeeld een AA, of een kleine A hebt.. Maar voor degenen met een B? Komaan zeg

ach, het niet tevreden zijn over je lichaam zit vaak enkel en alleen in je hoofd..

Waarom niet degenen met een B-cup?
Stel dat iemand een b-cup heeft, maar die persoon is erg lang en erg breed...dan is haar lichaam toch ook niet in verhouding?

Mijn lichaam is nu wel in verhouding, maar toch zou ik een klein maatje groter willen (ook omdat mijn borsten dan gecorrigeerd zouden kunnen worden, aangezien ze ongelijk zijn). Maar ik kan niet zeggen dat ik niet tevreden ben met mijn lichaam of dat ik mijn lichaam niet accepteer.
En inderdaad, dan zou dat ene truitje veel mooier zitten (i.p.v die plakzooi en opvuldingen te gebruiken) .

Renske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-06 21:05

Urselin nu voel ik me toch wel aangesproken hoor
ik ben laaaaaang en heb tot een een jaartje terug met een errug bescheiden 75B'tje rondgelopen nu is het imiddels een aardig stukkie voller(net als de rest van mn lijf ) 75C/80B ligt beetje aan t model&merk BH, toch vind ik mezelf niet uit verhouding
en een vriendin van me is ook 1.80+ met een A'tje en ook perfect in verhouding met een mooi vrouwelijk slank lichaam

anneke, thnx maar een prachtig stel borsten dat klopt toch ook niet hoor beetje peervormig en hou meer van iets ronder, behalve als ik het koud heb dan lijken ze ineens wel veel ronder(en niet mn tepels bedoel heel mn borsten )
en idd sommige truitjes staan mooier als ik wat meer zou hebben, das helemaal waar, maar ach ik geloof dat er ook zat soorten truitjes etc zijn die wel prima staan

maar ik kan het opzich wel begrijpen, dat iemand grotere borsten wil, maar die risico's zomaar nemen terwijl het niet noodzakelijk is dat vind ik een eng idee, dat het zo gewoon is om een borstvergroting te kunnen laten doen
en dan daarna al denken over de volgende ingreep alsof het niets is, en dat vind ik het enge eraan

maar ik zit zelf best makkelijk in elkaar en denk dat dat ook veel scheelt
maak me niet druk over mn uiterlijk en als ik toch ff een dipje heb na het zien van mn spiegelbeeld dan is dat wel weer over na een avondje stappen
maar er zullen vast zat mensen zijn die zich wel blijven storen aan hun spiegelbeeld, maar dat is alleen te begrijpen als je zelf ook zo in elkaar zit
ik haal eerder mn schouders op en kijk dan gewoon niet meer in de spiegel als het beeld me niet aanstaat, komt daardoor ook zelden voor dat ik zo denk, ik vind t zonde van mn tijd om mn tijd er aan te 'verdoen' doe dan in die tijd liever iets leuks ipv bedenken wat me stoort aan mn lichaam, kan prima met mezelf door 1 deur en dat wens ik iedereen toe!
t leven is zoveel mooier als je je goed voelt!
en dat sommige mensen daat siliconen voor nodig hebben is voor mij nogsteeds ietswat lastig te begrijpen, maar als ze zich daardoor beter voelen dan is t goed, maar sommige gevallen(een gewone B of zelfs c'tje gaan vergroten) zal ik nooit helemaal begrijpen denk ik, niet om de mensen die dat doen af te kraken maar omdat ik zelf heel anders in elkaar zit

SaskiaB

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-06 21:23

Karin schreef:
Meestal wel. Maar er zijn ook vrouwen die er geen lichamelijke klachten van hebben, maar er op psychisch gebied wél last van hebben (bijvoorbeeld omdat - meestal door mannen - eerst naar hun grote borsten wordt gekeken en dan pas naar de persoon erachter). Daar kun je je net zo ellendig over voelen als wanneer je geen (of weinig) borsten hebt.

Ik krijg iig de indruk dat 'men' een borstverkleining veel meer accepteert dan een borstvergroting.

ben het totaal met karin eens. Ik had geen extreme klachten als sommige vrouwen met "riante" borsten. Maar t zat in mijn koppie toch echt niet lekker. Dus heb ikhet laten verkleinen.

Dat is exact, maar dan ook exact hetzelfde als wanneer het bij iemand in haar hoofd gewoon niet lekker zit omdat ze te klein zijn.

En wanneer zijn te klein? Tja dat bepaald de eigenaar natuurlijk zelf. Net zoals ik zelf heb bepaald dat die van mij te groot waren.

Dus nee, ik vind het volkomen normaal als iemand dit doet

Twaalf

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-06 22:15

Renske_ schreef:
Urselin nu voel ik me toch wel aangesproken hoor
ik ben laaaaaang en heb tot een een jaartje terug met een errug bescheiden 75B'tje rondgelopen nu is het imiddels een aardig stukkie voller(net als de rest van mn lijf ) 75C/80B ligt beetje aan t model&merk BH, toch vind ik mezelf niet uit verhouding
en een vriendin van me is ook 1.80+ met een A'tje en ook perfect in verhouding met een mooi vrouwelijk slank lichaam

Heb net ff in je profiel gespiekt en jij hoeft je absoluut niet aangesproken te voelen. Lang kun je wel zijn, maar je bent absoluut niet breed of dik. Bij jou is het gewoon in verhouding.
Maar ik bedoelde met breed omvang 100 ofzo...