Hebben jullie dit ook ?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

justahorse

Re: Hebben jullie dit ook ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 00:48

Ik heb alleen 's avonds last van kijken ofdat de deuren goeddicht zitten en op slot en of dat mijn scooter er nog staat.

net als de deuren dicht heb ik omdat ik vroeger een nachtmerrie heb gehad op de wc ja erg vaag en sindsdien die angst heb.

Met tijden is het heel erg.

nanka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 20:52

ik heb soms zo'n tik dat als ik op straat loop dat ik precies op een steen moet terecht komen met mn voet...dus niet over het randje waar de nieuwe tegel begint.
Zo hebben we op het werk op de vloer in het magazijn om de 10 passen (ja ja die tel ik ook een lijn lopen daar mag ik ook niet op staan.

elisatjj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 21:19

Ooh, te hinderlijk!
Dat heb ik ook, doe ik de deur op slot, kijken of ie wel op slot is, ben ik bijna de straat uit en dan is het , shiit heb ik die deur nou op slot gedaan OmG heel irritant.

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 21:30

Ik heb het met sommige dingen,

Ik moet me kamer bijv. altijd netjes houde. tis echt een obsessie, het word gelukkig wéer minder.

Oydis

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 21:39

Ik dacht altijd dat ik de enige was maar als ik het zo eens lees haha
Maar ik heb het dus ook en dan ook met verschillende dingen: 2x terug lopen of de auto op slot is. ( want stel je voor dat ik per ongeluk nog een keer op het knopje heb gedrukt van de sleutel )
Als ik weg ga ook nog een aantal keer naar de keuken lopen of alles uit is, kookplaat, koffiezetapparaat noem maar op. En dan natuurlijk als ik de staldeur dicht doe nog een aantal keer checken of ie ook daadwerkelijk dicht is, dit tot grote ergenis van mijn vriend die dan vaak al buiten op het terrein staat te wachten en dan nog even roept JAAAHAAAA HIJS DICHT!!!

miilou_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 21:43

m'n moeder heeft wel soms van die rare trekjes..

dan is ze vergeten of ze het gasfornuis heeft uitgedraaid en als ze dan gaat kijken is het gewoon uit. ook laatst in de stad waren we net midden in de stad bedenkt ze zich dat ze niet weet of ze het parkeerbonnetje wel voor op het dashbord heeft gelegd kan ik weer helemaal terug gaan rennen om te kijken en ja hoor het ligt er gewoon op!

Iris82

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 22:47

Ik ben ook heel para.
Als ik koffie heb gehaald moet ik de deur aangeraakt hebben voordat de machine piept dat ie klaar is,
ik moet altijd als ik in de deuropening sta voelen of ik mn sleutels bij heb, enz enz.

Echt heel erg.
Soms verzin ik gewoon dingen die ik moet doen zodat ik geen slechte dag heb...

Juud87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 12:03

ik dacht dat ik de enige was ofzo.. gelukkig niet

paardjes___l

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 19:54

ik heb dat weleens met de deur dichtmaken ja.
of zo van ; ben ik niet iets vergeten om mee te nemen van mijn paard naar stal (borstels ofzo)
maarja, dan denk ik maar, het is toch niet zo snel weg.
maar met de deur is best vervelend.

Manderino

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-06 22:39

Ben ik nou gewoon para!!!

Ik MOET vanmezelf echt alles controleren (wat ik al verteld had).
Het gaat meestal zo vanne ja ik moet dit even controleren ,naja boeie ,nee wél boeiend want straks gebeurt er wat als ik het niet heb gecontroleerd .bijv (is maar een voorbeeld hoor om het even makkelijker te maken) :Ik moet even kijken of deze stal wel dicht is (hij is vast wel dicht hoor ,maar die dwanggedachtes!) Want zo is ie niet dicht en dan is het MIJN schuld ! dus toch maar even controleren en zo gaat dat vaker en niet alleen met stallen

Maar het gaat al beter !:D

Maar is dit nou gewoon para !!!

__Tiientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 21:52

Ik ging vroeger altijd nog een paar keer naar de badkamer om te kijken of de kraan goed dicht was, .
(Nu niet meer hoor )

Manderino

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-06 17:51

O0w ja heb ook een tijd gehad dat ik de kraan goed dicht moest draaien ,en dan deed ik hem best wel strak .

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 18:48

Ik controleer altijd 10 keer of ik de wekker op tijd heb gezet en controleer 10 keer of de hamsterkooi goed dicht is

Pluutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 18:50

jip ik ook.... wekker, deur, kastje, sleutels mee? telefoon mee? portemonee? vaak controleer ik dat nog als ik het vlak ervoor in mijn tas heb gedaan.

Ik heb ook soms dat ik zeg maar voel dat ik iets moet doen, bijv. een deur dicht gaan doen die ik open zag staan ofzo. Of dat ik iets moet aanraken of iets op een bepaalde manier moet doen ofzo.

Ach, zolang het geen echte dwangneurose wordt dat het echt mijn leven gaat overheersen vind ik het nog niet zo erg.

Moirsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 17:58

Sooff schreef:
Ik denk juist nooit na, ik ben mn sleutels dan ook heel vaak kwijt.

ik ook

OemmiejO

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 19:00

Ik wel een beetje hoor.
Altijd 5x controleren of de staldeur wel echt goed dicht is bijv. En anders zit ik de hele avond in de stress..

Manderino

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-06 20:33

Wuis schreef:
Ik controleer altijd 10 keer of ik de wekker op tijd heb gezet en controleer 10 keer of de hamsterkooi goed dicht is

Ow had ik ook heel vaak bij mijn hamsterkooi

Ilzjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 20:53

Jeps, ik heb dat ook.
Laatst was ik al half onderweg naar school toen ik me af begon te vragen of ik de voordeur wel op slot had gedaan. Ben ik het hele eind teruggefietst, maar hij zat op slot.
En met nog wel meer dingen heb ik het, nog best wel irritant.

Maaikiemaaik

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 00:36

heb ik ook soms (ligt een beetje aan mn bui geloof ik). Maar bij mn bijrijdpaard heb ik het wel altijd; ik check altijd minstents 2x of ik de stal wel goed afgesloten heb voor ik wegga (terwijl deze met zo'n pin vastschiet, dus alsie dicht is iesie dicht) en als ik naar mn fiets loop denk ik altijd iets van; heb ik de peeskappen wel opgeborgen, zou de hoevenkrabber misschien nog in de stal liggen en dan ga ik weer terug... en dan is er NOOIT wat aan de hand, haha, beetje raar.

xSemmiex

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 03:03

Pff ik herken het....

Ik check ook altijd EXTRA of ik de deuren wel heel goed heb dicht gedaan....of dat ik niet iets vergeten ben, echt heeeel irritant.

mon_ami

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 10:07

ik sta ook wel eens aan de deur te raggen ja
maar ik ben dan niet zo gek dat k helemaaal ga terug fietsen om te controleren als k dr niet helemaal zeker van ben of de deur wel goed dicht zit.. dan hoop k maar gewoon dat t goed gaat!

Bij de stal heb k dat wel! (ponys kunnen de deur open maken als de klink er niet op zit, hele stal overhoop en ze vreten zich te barste) dus daar ga k nog wel eens controleren of k 'm wel goed dicht heb gedaan.
maar verder ben k niet zo erg met dat soort dingen

amannnnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 10:40

HAHAHAH dat heb ik ook

Fritsiej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 23:29

ik kijk altijd nog een keer als ik de deur dicht doe.
Zeker bij de paarden.
Veder nix

Tibamar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 23:54

Ik vergeet altijd alles te sluiten of lichten uit te doen...heel irritant
Ik had een tijd toen ik jonger was dat ik echt bijna altijd het konijnenhok los liet, vergat het gewoon en toen liep er elke keer konijnen los Nu controleer ik dat zo 3 4 keer

Idioteque

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 00:11

Ik heb het ook... dan ben ik net weg bij m'n paard en dan ga ik twijfelen of ik de staldeur wel heb dicht gedaan en dan fiets ik weer terug