Extra bruin worden in de zon door ... ?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Preddy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-06 00:37

Roosmarijn schreef:
Wat echt super spul is is Monoï de Thahiti, het ruikt lekker en je wordt er lekker bruin van. Bovendien is het ook nog eens goed voor je huid. Helaas weet ik niet waar je dit in NL kan kopen want ik koop ieder jaar een nieuw flesje in een Franse supermarkt.

Het spul wat ik voor de zonnebank heb heet overigens Twin Tan maar waarschijnlijk zijn er legio merken die zulk soort spul verkopen. Tegenwoordig zijn mijn benen even bruin als die van mijn vriendje terwijl hij lichtgetint is en dus makkelijk en snel bruin wordt.

Yesssssss nog een monoi fan! Dat is geweldig spul , je hebt er ook shampoo van(helaas niet mee rin de handel) en je kunt het kopen bij Yves rocher!

Anne_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-06 00:40

ja inderdaad lekker spul is dat!
Ga het ook snel weer bestellen!

Larish

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-06 11:54

Flew schreef:
Door veel wortels te eten! (caroteen zorgt ervoor dat je net een beetje sneller bruin wordt)

Wij hebben hier een pot caroteen staan voor een van onze honden (roodkleurige vacht) Maar ik denk dat mijn moeder niet blij is als ik daar wat van neem uit die dure pot. HAHA.

iefke

Re: Extra bruin worden in de zon door ... ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-06 12:54

In het begin gebruik ik altijd Biodermal met een factor... Maar als ik ook maar een beétje bruin begin te worden:

Biodermal Sun Tan Extra... Afbeelding

Voor mij écht ideaal en je wordt er mooi bruin van!

TouchAndGo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-06 12:57

Piz Bruin ofzo iets
Helpt heel goed!!

Megan_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-06 18:43

Is die bio dermal met Factor? Hoeveel?

SDE

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 14:28

Ik wordt ook moeilijk bruin, maar een zonnebankkuur geeft mijn hele lichaam een tintje. Wat NIET bruint bij mij (ik werk bijna dagelijks buiten) is mijn gezicht. Ik durf ook niet met een zelfbruiner op mijn gezicht, want waar trek je letterlijk de grens van smeren...
Dus wat kan er voor het gezicht gebruikt worden?

Laura

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 18:40

gewoon zelfbruiner speciaal voor je gezicht. Van loreal heb je bijvoorbeeld een bruiner/dagcreme in één. Gewoon goed uitsmeren en je hebt meteen een mooi kleurtje

lightmorebh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 20:19

tip van mijn vriend: kassenbouwer worden ik doe er zelf alle moeite voor met de zonnebank en zonnen met tropische olie en als ik hem dan thuis zie komen denk ik gggrrr hij wel he

Jennifer

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 14:47

Ik zou geen snelbruiner gebruiken.
Een jongetje had dat een keer opgesmeerd met het idee dat het zonnebrandcreme was. Resultaat: hij zat onder de grote blaren en brandwonden

Gerbenfroh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 15:51

Wat gebeurt er als je onder de zonnebank gaat met kokosolie? (Als je al een bruin tintje hebt? )

Gaat het dan ook 'sneller' of is het dan nog slechter dan de zonnebank zelf al is

AnneMieKe_89

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 15:55

Kokosolie is goeeed

Gerbenfroh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 15:56

Ook onder de zonnebank?

Marrepar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 15:56

Ik word gelukkig snel bruin,
maar mijn moeder heeft altijd van die kokos olie, dat gaat snel .
En je hebt ook zo'n wortel-créme, als je dat op je gezicht smeert ben je echt kei snel bruin

Marrepar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 15:57

Gerbenfroh schreef:
Ook onder de zonnebank?

Hmm je kan het proberen maar volgens mij is het niet zo best voor je huid

Gerbenfroh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 15:58

Ik word ook supersnel bruin, mag alleen niet in de zon nu wegens een ontsteking op m'n gezicht

Maar vroeg het me af

Bonechi_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 15:58

Ik denk dat alle soorten olie waar je heel snel bruin van wordt leuk is voor mensen die van nature al niet snel verbranden....

Als je zo wit bent dat je alleen rood wordt, zou ik niet een olietje opsmeren, dan verbrand je alleen maar harder.

Probeer dan gewoon langzaam een basis te bouwen evt met zonnebank en voorzichtig doen. Koste wat kost zwart worden is echt niet gezond.

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 16:10

knightloekie schreef:
Je hebt er natuurlijke pillen voor... Kun je bij de drogist kopen. Met extra vitamine .. (die ook in worteltjes zitten) zodat je sneller pigment aanmaakt Dan wordt je ook dieper bruin en blijf je dus ook veel langer bruin

ben wel benieuwd wat dat voor pillen zijn! ik blijf een bleekscheet wat ik ook doe! ik ben heel veel buiten en mijn gezicht en armen worden altijd nog wel een klein beetje bruin maar verder ook niet! heb 1 keer in de winter heel vaak onder de zonnebank geleden en de zomer erna heb ik buiten in een boomgaard gewerkt maar aan het einde van de zomer was ik nog niet bruin! en dan al die mensen maar zeggen dat ik niet zo veel moet binnen zitten terwijl ik juist bijna altijd buiten ben

annieee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 16:21

bio dermal

OemmiejO

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 17:07

Ik word gelukkig ook snel bruin. Maar mn zus niet en die heeft een of andere cocoszonnenbrand ofzo?

Je hebt ook een soort olie wat ik weet.

Lynnlovesyou

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 08:45

mmhh mss een domme vraag maar als je nu eerst je insmeert met zonnebrandolie en dan ff vawht en dan cocos olie gebruikt en dan 20 min in de zon gaat liggen ( Zo elke dag )
Is het dan nog hel shcadelijk en helpt de cocosolie dan nog ?

Gimli_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 18:02

Ik gebruik AlgaSun.
Duur goedje (17,95 per fles) maar het werkt wel.
In de echt zon pas gebruiken als je al een tintje hebt, het is zonder beschermingsfactor.
Onder de zonnebank heeft het me toch al een bruin tintje opgeleverd.
Ik kan niet lang in de zon ivm. zonne-allergie, maar als ik eenmaal wat 'aangebruind' ben gaat het prima.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 19:54

Hierbij de goedkoopste tip:

Ga sporten als de zon schijnt! Door het sporten stimuleer je je bloedsomloop en daar wordt je dus extra bruin van! Daarom heb je dus ook als je onder de zonnebank gaat niet alles even bruin. Bij de zonnestudio kan je dan ook nog tingels kopen, deze stimuleren de doorbloeding ook en bruin je sneller. Verder gewoon goed smeren, langzamer bruin = langer bruin

XJuul

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 20:40

Ik smeer kruidvat bruiningsolie, dat verkopen ze in een spray met beschermingsfactor 8. Ik word er zeker sneller bruin door en het helpt me net dat beetje om niet te verbranden (van nature hele lichte huid)...

smiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 20:43

plura schreef:
Baby-olie helpt echt wel. Het biedt je geen enkele bescherming, maar je "bakt" er stevig van. Ik gebruik het elke zomer, verbrandt elke zomer maar het resultaat mag er wezen. Mooi donker bruin....
Het allerbeste is cocosolie, maar dat kan ik niet altijd vinden. (Niet de spray maar echte olie). Garnier heeft het, is alleen niet makkelijk te vinden.

Ik weet niet of het al eerder is gezegd, maar je moet echt noooooit baby-olie gebruiken!
Als je dat elk jaar weer gebruik dan heb je later een heel erg gerimpelde huid, en niet zoals oude mensen dat hebben, maar echt extreem.