Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
naomi_s schreef:ik ben niet het meest brede persoon en moet normaalgesproken veeeel eten op een dag om op gewicht te blijven, van de winter kon ik niet rijden vanwege een blessure maar ben mooi wel 3 kilo aangekomen. tijdens die 3/4 dagen per week een uurtje rijden verbrand ik blijkbaar best veel...
Amber_ schreef:Je bent wel intensief bezig, dus je verbrandt wel. Maar niet zoveel dat je er van af valt. Je beenspieren worden sterker, maar niet zichbaar (vind ik).
hasten schreef:Ik vind dat je wel mooie kuiten krijgt van paardrijdenIig niet van die gespierde die je van hardlopen krijgt, zoo lelijk
ymneuss schreef:Hmm, ik weet niet. Je zal er wel iets of wat van af vallen, maar dat komt ook denk ik door de dingen die erbij komen kijken; (er naartoe fietsen), stallen uitmesten en nouja, gewoon het de hele tijd in beweging zijn.
india schreef:als je veel rijd krijg je meer spieren, en spieren zijn weer zaarder dan vet!
maar wel mooier natuurlijk,
en als je heel veel vet hebt kun je dat mooi omzetten in spieren, en dat vet verbrand dan ook dus hou je uiteinddelijk een kleiner gewicht over, maar het kan (net als in de sportschool trouwens voorkomen dat je eerst iets zwaarder wordt!
gr India