Verder gelukkig niets.
                                                         Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

)                                                         
                                                         hasten schreef:Voor Schmink.. of hoe je het zegt
Dat spul dat je met kinderfeestjes altijd op je gezicht krijgt gesmeerd haha, dat gaat altijd zo jeuken bij mij.

lorenzolover schreef:niet echt allergische maar als ik bijv. in het gras ( zomers dan ) of in het stro of het is heel warm dan krijg in van die rode vlekjes op me benen en armen is wel zo weg maar goed

en huisstofmuit                                                         
 .                                                         Jockey_my schreef:Sgapie vlees.

Dankzij medicatie en een spuit wat ik tegen de allergie heb gekregen kan ik gewoon mijn dagelijkse dingen doen en heb ik gewoon nog last van hooikoorts als " normale " mensen met hooikoorts. Veel mensen hebben alleen in de zomermaanden er last van maar ik van Januari t/m Oktober ongeveer en daarna alleen van de voedingsmiddellen..                                                         

X_Fjorden_X schreef:Oe, deo, lekker handig