Heb ook al meerdere malen last gehad van me rug.. Maar gewoon iedere keer doorgereden ( wel opgelet met stallen mesten en galopperen enzo) ... Dus ik zeg niets

Slimste is idd om doktersadvies op te volgen..
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:K MAG 2 WEKEN NIET PAARDRIJDEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Echt een ramp! Ben benieuwd hoe ik dat ga volhouden!
Farouche schreef:Lees nou mensen, ze is al naar de dokter gegaan!!
Maar wat ook wel eens wil helpen is aan een klimrek ofzo hangen dat je rug helemaal strekt
Cowgirl schreef:Inderdaad.Wel raar dat er met zo'n val geen foto's gemaakt worden. Ik was direct naar de ehbo gegaan.
xxZanniejxx schreef:Het gaat nu al een stuk beter, maar heb nog steeds wel last er van. Het is ook wel maf: Als ik snachts op mijn zij slaap dan doet t HARDSTIKKE zeer de volgende dag, maar als ik gewoon op mijn rug slaap dan heb ik er bijna geen last van! Ook als ik op de grond zit, dan doet het daarna pijn.
xxZanniejxx schreef:Het gaat nu al een stuk beter, maar heb nog steeds wel last er van. Het is ook wel maf: Als ik snachts op mijn zij slaap dan doet t HARDSTIKKE zeer de volgende dag, maar als ik gewoon op mijn rug slaap dan heb ik er bijna geen last van ! Ook als ik op de grond zit, dan doet het daarna pijn.
Ik weet nog niet wanneer ik weer ga rijden, ik denk dat ik misschien nog een weekje extra wacht (ik mag zaterdag "officieel" weer beginnen, dan is t 2 weken later ) want ik heb namelijk nog best veel pijn eraan. Het ligt er echt aan hoe het dan is! Nou ja, ik wacht gewoon af en dan zie ik wel of ik weer begin...
Kieffertje schreef:@ Cowgirl: Als TS nog kan lopen en alleen maar gewoon pijn heeft, is de kans dat ze iets gebroken heeft zeer klein. Verder zijn die foto's vrij zinloos. Als je zelf goed merkt dat je meteen weer op kan staan, is er volgens mij geen reden te blijven liggen, je hebt dan echt je rug niet gebroken. Verder: vallen doet nu eenmaal pijn. Je spieren krijgen een nogal grote schok te verduren, en zetten zich als reactie daarop 'vast'. Ik doe zelf altijd een releasje (body stress release) en dan is de pijn al een stuk minder.