Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
smurf schreef:tip: koop een merk met voor jou de goede pasvorm en doe er 2 of 3 aan, dan heb je er geen last van
Skitter schreef:Noooooit tamponsIk krijg ze gewoon niet goed in. Ze zeggen dat na je sex hebt gehad het makklijker moet zijn om ze in te brengen maar ik kan het gewoon niet. En ik ben maandverband gewoon gewend, en tegenwoordig hebben ze hele goeien in de winkel, heel fijn.
Skitter schreef:Ik slik de pil, maar wil er toch vanaf denk ik, zit zo veel troep in, mijn zin in sex is echt zo naar benenden gegaan..verschrikkelijk...
rommie schreef:Urielle schreef:Kan idd geen kwaad, hoorde ik ook, maar je krijgt dan binnen een paar maanden wel een keer een doorbraakbloeding en dat vind ik dan weer niet zo fijn, ik plan het liever
Voor zover ik weet krijg je zo'n doorbraakbloeding alleen als je te lang doorslikt toch? Als ik langer dan 3 maanden slik komt het niet goed maar als ik 2 of 3 maanden slik is er niks aan de hand, nog nooit een doorbraakbloeding gehad (en dat hoop ik zo te houden)
Paardrijden met maandverband vind ik echt goor, sompige bende wordt het dan, blgh doe mij maar tampons...
chipieke schreef:Hangt het ook niet af van welke pil je net slikt? Ik heb Yasmin...
chipieke schreef:Skitter schreef:Ik slik de pil, maar wil er toch vanaf denk ik, zit zo veel troep in, mijn zin in sex is echt zo naar benenden gegaan..verschrikkelijk...
Gelukkige jijSinds ik de pil neem, laat ik m'n vriend echt geen dag meer met rust...
Hangt het ook niet af van welke pil je net slikt? Ik heb Yasmin...
Ashleey_ schreef:Ik heb ook de Yasmín.. Maar heb een vriend in Turkije zitten. En ik weet het toch érg goed uit te houden. Dus denk niet bepaald dat aan pil ligt, maar ook aan degene zelf