Wat bij ongesteldheid en hoe te doen met sex?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Wat gebruik jij het liefste (1) en wat doe je met sex (2)?

(1) Maandverband
1 (14%)
(1) Tampons
3 (42%)
(1) Softcup
Geen stemmen
(1) Anders, nml..
Geen stemmen
(2) Gewoon hops en gaan met die banaan
2 (28%)
(2) Bijna niet, als ik het doe met handdoekje, condoom oid
1 (14%)
(2) Ik slik de pil continu door
Geen stemmen
(2) Sponsje
Geen stemmen
(2) Anders nml..
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen: 7

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 15:23

ik ben nu toch al zo'n 36 jaar iedere maand ongesteld, maar ik heb altijd geleerd dat je ;s nachts absoluut géén tampons mag gebruiken, omdat je die dingen iedere 2 uur moet verwisselen, anders kan je vreselijk enge ziektes krijgen.

Ik gebruik ze zelf heel soms, ik vind het ondingen, ik gebruik gewoon ouderwets maandverband en dingen als paardrijden en sex sla ik maar een weekje over dan......

patos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 16:31

Tampons hoef je pas om de 4 tot 6 uur te wisselen als ik het goed heb, je mag ze in geen geval 12 uur achter elkaar dragen. Wat ik zelf graag doe is overdag tampons en net voor het slapen gaan alleen maandverband, 's nacht bloed ik toch niet. Seks alleen in de minder zware dagen.

Cyntje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 17:04

Een tampon mag je maximaal 8 uur dragen... om de twee uur wisselen is een fabeltje

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 19:28

8 uur...... dan kan je bij mij het spoor al uren volgen,..... 2 uur is echt wel het maximum, dan gaan ze doorlekken en ik heb al super

Leo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 20:00

Over dat tampons verwisselen..
Ik ben super vergeetachtig

Dan doe ik ze er voor ik naar school ga in, en kom ik er halverwege de dag / tegen het einde van de schooldag achter dat hij er nog inzit

Paar keer gebeurd en dan schrik ik me toch wel het lazerus. Dan krijg ik meteen visioenen dat ik plots hoge koorts krijg en met 36 uur dood ben...

Maar 's nachts doe ik ook nooit tampons. Heb geleerd dat dat niet goed is.

KiWiKo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 20:03

hihi ik heb een groot voordeel.............. ik heb echt heel weinig bloedverlies ik kan het zelfs regelen met een inlegkruisje als het moet

Tampons gebruik ik al heel lang niet meer

Kiwipitje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 20:16

Ik gebruik 's nachts ook gewoon tampons hoor. Ga echt niet zitten brassen met dat klote maandverband. Dan zit echt ALLES onder.

Flew

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 20:21

Ja dat heb ik dus ook, als ik s'nachts maandverband gebruik zit het bloed overal, ranzig!

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 20:26

tip: koop een merk met voor jou de goede pasvorm en doe er 2 of 3 aan, dan heb je er geen last van

poes

Re: Wat bij ongesteldheid en hoe te doen met sex?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 20:27

Gewoon tampons meestal, zelden maandverband.

En seks, sja, de eerste keer dat ik dat met mijn vriendje testte viel hij haast flauw toen hij plots wat bloed zag
Nu doen we het heel af en toe als ik ongesteld ben, maar wel met het licht uit

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 20:30

Tsja ik slaap toch meestal maar 6 tot 8 uur..
Dus ik slaap met tampon..
Gewoon voordat je naar bed gaat een schone indoen, als je wakker word smorgens en naar het toilet gaat gewoon ff wisselen

Die ziekte krijg je echt niet zomaar.
Dat ligt aan je bloed en de hoeveelheid bacterien die in de menstruatie bloed zitten.
Maar ja, je zal het maar net hebben!

Kiwipitje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 20:34

smurf schreef:
tip: koop een merk met voor jou de goede pasvorm en doe er 2 of 3 aan, dan heb je er geen last van

En jij denkt dat ik dat niet geprobeerd heb? Help niet. Ben te erg ongesteld en slaap heeeeeeeeeeeel wild hahaha

Flew

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 20:37

Ik slaap gewoon met tampon, wel zo fris.

Machie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 04:22

slapen met tampon&maandverband. Naja, maandverband alleen de 1e dag. Verder altijd tampons.

Guinevere

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 06:03

Wow, slapen met tampon zou ik echt nooit durven. Zal je niet zien dat ik me verslaap en gelijk naar het ziekenhuis kan ... als het dan niet al te laat is. Ik weet wel dat die kans heeeeel klein is, maar toch. Dat krijg je ervan als je teveel Discovery Health kijkt.

's Nachts dus een inlegkruisje (wat een raar woord eigenlijk haha), of als het heel zwaar is een maandverbandje. Overdag liever tampons. Sex gewoon onder de douche.

Skitter

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 13:15

Noooooit tampons Ik krijg ze gewoon niet goed in. Ze zeggen dat na je sex hebt gehad het makklijker moet zijn om ze in te brengen maar ik kan het gewoon niet. En ik ben maandverband gewoon gewend, en tegenwoordig hebben ze hele goeien in de winkel, heel fijn.
Tja en als ik ongesteld bent moet ie helemaal niet aankomen met sex. Nee dat is gewoon mijn vrije weekje Ik heb ook vaak pijn 'daar', dus nee aan sex zit ik echt niet te denken..

Ik maak het wel altijd goed ; direct na mijn ongesteldheid heb ik namelijk altijd veel zin in sex.

Nog meer mensen die dit hebben?

Ik slik de pil, maar wil er toch vanaf denk ik, zit zo veel troep in, mijn zin in sex is echt zo naar benenden gegaan..verschrikkelijk...

Ashleey_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 20:04

Skitter schreef:
Noooooit tampons Ik krijg ze gewoon niet goed in. Ze zeggen dat na je sex hebt gehad het makklijker moet zijn om ze in te brengen maar ik kan het gewoon niet. En ik ben maandverband gewoon gewend, en tegenwoordig hebben ze hele goeien in de winkel, heel fijn.

Precies zelfde hier inderdaad!
Ik wordt ook helemaal misselijk van dat gefrot.

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 20:16

sex tijdens ongesteldheid? Ieuw

Ik gebruik maandverband, vind tampons echt goor O:-)

Ik heb maar 2 dagen last van ongesteldheid *gelukkige ik!* dus ik las twee sexloze dagen in Ik rij ook gewoon op m'n paardebees, heb totaal geen last van ongesteldheid! 2 drups bij wijze van spreke...

Ik slik de pil ook 3 maand door, heb nog geen last gehad van doorbraakbloedingen in het jaar dat ik de pil neem!

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 20:20

Skitter schreef:
Ik slik de pil, maar wil er toch vanaf denk ik, zit zo veel troep in, mijn zin in sex is echt zo naar benenden gegaan..verschrikkelijk...

Gelukkige jij Sinds ik de pil neem, laat ik m'n vriend echt geen dag meer met rust... En hij werkt 11u per dag, dus is het soms aangenaam voor hem ook dat ie een dag 'werkloos' in bed is...

Hangt het ook niet af van welke pil je net slikt? Ik heb Yasmin...

Coconut

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 20:20

rommie schreef:
Urielle schreef:
Kan idd geen kwaad, hoorde ik ook, maar je krijgt dan binnen een paar maanden wel een keer een doorbraakbloeding en dat vind ik dan weer niet zo fijn, ik plan het liever

Voor zover ik weet krijg je zo'n doorbraakbloeding alleen als je te lang doorslikt toch? Als ik langer dan 3 maanden slik komt het niet goed maar als ik 2 of 3 maanden slik is er niks aan de hand, nog nooit een doorbraakbloeding gehad (en dat hoop ik zo te houden )

Paardrijden met maandverband vind ik echt goor, sompige bende wordt het dan, blgh doe mij maar tampons...

hahaa leuk uitgedrukt dat sompige bende ben het met je eens Maandverband..getsie :S

Ashleey_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 21:16

chipieke schreef:

Ik heb ook de Yasmín.. Maar heb een vriend in Turkije zitten. En ik weet het toch érg goed uit te houden. Dus denk niet bepaald dat aan pil ligt, maar ook aan degene zelf

Skitter

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 21:24

chipieke schreef:
Skitter schreef:

Gelukkige jij Sinds ik de pil neem, laat ik m'n vriend echt geen dag meer met rust...

Ik heb Lovette, of zoiets

Tja ik lees wel vaker dat veel mensen hier last van hebben, iig dat het een bekende iets is dat de sexdrive nogal wat zakt als je de pil slikt. Nou ja, het zal ook wel aan de persoon zelf liggen, het is nou ook niet zo dat ik sex gek ben......

moyra

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 22:02

voor mij tampons en geen sex

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 18:55

Ashleey_ schreef:
Ik heb ook de Yasmín.. Maar heb een vriend in Turkije zitten. En ik weet het toch érg goed uit te houden. Dus denk niet bepaald dat aan pil ligt, maar ook aan degene zelf

Zeg, zo geobsedeerd ben ik ECHT niet hoor Mijn zus had net hetzelfde met deze pil... Vanaf volgende maand stap ik over op Hamlet, die remt deze 'kwelling O:-) ' wat af...

Tieneke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 19:08

Ben ik nu 1 van de enigen hier die tampons gewoon ranzig en goor vindt?!? Het idee alleen al dat dat bloed in je lichaam blijft voor uren en uren...Bah. Het moet eruit, eruit, eruit, waarom het er dan in houden? Ik zweer bij maandverband, vind het echt minder geklooi en gezeik...