Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Echt heel goed van je. Op het moment zelf zal het misschien eng en ongemakkelijk zijn, maar denk je eens in dat je daarna lekker van alle ellende verlost bent! Daar moet je aan blijven vasthouden

Succes ermee!
Woogy schreef:aambeien...ik ken iemand die een aambei verwijdering heeft ondergaan en die kon voor 6 weken lang niet normaal naar het toilet...ik heb zelf ook een keer een aambei gehad...gelukkig maar voor een weekje en toen trot die weer weg maar alle jezus wat deed dat een pijn.
heel erg veel succes ermee

)
(vooral omdat ik al anderhalve dag niet had mogen eten).
, maar je kunt er ook voor kiezen om helemaal onder narcose te gaan, dan merk je het niet en weet je ook niet wie het weghaalt...... Daarnaast leggen ze je waarschijnlijk op je buik en zullen ze echt niet alles zien, want ze dekken het ook nog eens af. Mijn zusje werkt in het ziekenhuis en zij zegt dat dat alles haar niet meer opvalt. Wel moet je je goed van te voren wassen zeg ze...

xamindu schreef:Vandaag maar weer eens met de neus op de feiten gedrukt; weer een vaginale infectie!
xamindu schreef:Ja ik vraag me eigenlijk iets af... want volgens mij mag je helemaal niet onder narcose voor zo'n kleine ingreep. Nouja, dat is iets dat ik kan vragen natuurlijk
Vandaag maar weer eens met de neus op de feiten gedrukt; weer een vaginale infectie! Dus tot nu toe heb ik nog geen spijt van mijn afspraak
,omdat het zenuwen betreft,en ik aan moet kunne ngeven,wat ik voel(pijn!),omdat dae kans bestaat dat ze een verkeerde zenuw raken,met alle gevolgen van dien! Ibalia schreef:
Stel je de dokter maar naakt voor![]()
Misschien wordt het dan wat makkelijker voor je