Gezien de verhalen houd ik het toch maar bij de OB-tjes (tampons) hoor!! het lijkt mij inderdaad wel een enorm geviezik

Voor mij geen sex hoor als ik ongesteld ben, niet vanwege vriendlief, maar gewoon omdat ik me vies voel met al dat bloed

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Niine schreef:Whaha,,als je er een touwje aan maakt is het net zo'n badstop. Hoor je ook zo'n zuigend geluid als je het eruit haaltMaar zo'n softcup lijkt wel heel erg op zo'n ding zodat je niet zwanger wordt. Een soort spiraaltje zeg maar !
Kieffer schreef:Ze moeten er een stop in maken, hoef je hem niet uit te halen en kan je hem gewoon leeg laten lopen, haha![]()
Wel banketstaaf als je stopje opeens losschiet terwijl je een witte zomerbroek aan hebt
Ekkie schreef:Grut, wat doen jullie als jullie ongesteld zijn? Leeglopen? Acute bloedarmoede? Dweilpauze? Dat halve theekopje aan bloed is wel op te vangen hoor...maar ja...dan...
Niine schreef:Ja dat was het !!pessarium!!. Hoezo we hebben een leuk hoofdstuk bij bio
Ja, dat wordt al beschreven in eerdere posts, maar dan nog iets: ik ken ook een andere variant, waarbij je dus zo'n soort soft cup hebt, maar dan van harder rubber, met in het midden een soort tja, plastic ijscostokje en die kan je dan met hetzelfde idee plaatsen. Je kan het dus makkelijker eruit trekken aan dat 'stokje'. Nou is het zo dat in de brochure (die ik even door aan het lezen was om te kijken waar dit martelwerktuig voor diende) dat als je naar de WC ging, en dat ding omspoelde onder de kraan, dat je er dan OVERHEEN moest plassen en dan kon je het weer gebruiken...Citaat:Wat is er dan?
whoopylover schreef:Dat zeggen ze dus ook over sperma, een halve theelepel, nou mooi niet!
Ik geloof het van menstruatiebloed dus ook niet!
Ik loop dus wel bijna leeg jah
Niine schreef:@ Talisha het heet volgens mij biologie voor jouMet zo'n leuke plaatjes :p Hiervoor ging het over bloed ofzoiets!
miek140 schreef:mijn vriendin heeft ze ook een keer gebruikt, ook om het uit te proberen, maar ze vertelde me dat als ze bukt dat hij er dan uitfloept, dan springt hij achter het botje weg