Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Woogy schreef:Maar ja sommige mensen vinden zichzelf en hun eigen ervaringen belangrijker, inplaats van met een ander te praten of des betreffend probleem omdat ze er zelf ook doorhheen zijn...
Schimmelig schreef:....en vervolgens hoor ik dat iemand 'het leven niet meer ziet zitten, omdat er een relatie over is' dan kan ik het niet laten om te relativeren... hey, shít happens, maar er zijn ergere dingen... veel ergere dingen.
Gr Schimm
jeanie schreef:En opruimen van dieren ,vind ik een rotopmerking je hebt nu eenmaal verantwoording over de dieren........
jeanie schreef:Haar leven is momenteel verwoest
jeanie schreef:Haar nu oplossingen aandragen over opleidingen en onafhankelijkheid heeft geen nut.Is ze nog niet klaar voor.TS mag zaken best verwerken.
jeanie schreef:TS is 19 jr dus erg jong en heeft nog niet de levenservaring en wijsheid om het stapsgewijs en rationeel op te lossen.
Woogy schreef:Zucht, mensen denken echt dat ik er niks aan doe. Weet je wat nou het punt is, mensen worden altijd aangeraden hun ellende te delen...maar ja als je zulke reacties krijgt snap ik echt enorm goed waarom mensen zich verhangen.
Je meld dat je alles kwijt bent en het fijnste wat mensen kunnen zeggen is : schei uit met jezelf zielig vinden.
Woogy schreef:Ik doe er al alles aan wat ik kan, maar ja dat lezen mensen dan weer niet...
Woogy schreef:Maar ja...hoeveel van de gene die commentaar leveren hebben iets soortgelijks meegemaakt?
Woogy schreef:Er wordt dus niet gelezen dat ik er niks aan doe.
Ik heb allang gemeld wat mijn plannen zijn, in de hoop dat mensen dan OPHOUDEN! met zeuren...maar helaas niets is minder waar, maar ach ik snap niet eens waarom ik nog reageer. Zal wel weer zijn omdat ik mezelf te zielig vind en graag in mijn eigen topics reageer...
Woogy schreef:Er wordt dus niet gelezen dat ik er niks aan doe.
Ik heb allang gemeld wat mijn plannen zijn, in de hoop dat mensen dan OPHOUDEN! met zeuren...maar helaas niets is minder waar, maar ach ik snap niet eens waarom ik nog reageer. Zal wel weer zijn omdat ik mezelf te zielig vind en graag in mijn eigen topics reageer...
Schimmelig schreef:@ Woogy:
Sorry dat ik zo bot overkom.
Ik kijk om mij heen en ik zie dit; dagelijks worden mensen opgeblazen, vrouwen verkracht, kindjes gemollesteerd, hele volksstammen lijden honger. Kortom: één grote ellende.
Als ik de situatie bekijk, waar die mensen in zitten en vervolgens hoor ik dat iemand 'het leven niet meer ziet zitten, omdat er een relatie over is' dan kan ik het niet laten om te relativeren... hey, shít happens, maar er zijn ergere dingen... veel ergere dingen.
Als je vindt dat je het zwaar hebt, denk dan even aan de mensen die geen dak boven hun hoofd hebben, laat staan zich een paard kunnen permiteren, of welk dier dan ook en die dagelijks voor hun leven moeten vrezen en prijs je gelukkig dat je nu weer een nieuwe kans hebt, om het goed te doen.
Let wel, ik zeg niet dat jouw situatie makkelijk is en ik wil je in ieder geval sterkte wensen.
Gr Schimm