esperance schreef:mememe schreef:heel erg veel sterkte.vind het heel knap dat je het hier neer durft te zetten.klasse meid.volgens mij is john toch echt een man..
*kijkt nog eens goed naar beneden* Volgens mij ben ik nog steeds een man. Of ermoet iets vreemds zijn gebeurt

. Daarna heeft mijn mentor de pik op me gehad. In het laatste jaar moest ik ook weer een half jaar stage lopen met de dagen die ik nog moest van de vorige stage (in totaal 130 dagen). Ik wist dat er nog een operatie aan zat te komen maar ik zou het zo goed mogelijk proberen te doen. Op een gegeven moment was mijn voet weer open gegaan maar ik werkte (ondanks dat ik veel pijn had) gewoon door totdat ik nog niet meer kon lopen van de pijn. Van mijn mentor moest ik doorgaan en niet zeuren (later bleek dat ik mijn voet tot op het bot open had gelopen en het bot schuurde tegen de binnenkant van mijn schoen aan). We hebben toen even naar de directie van de school geschreven waardoor mijn mentor op het matje werd geroepen. Voor de diploma uitreiking moest ik op gesprek komen. Mijn mentor zei dat het niet netjes was dat we dit achter zijn rug om hadden gedaan (we hebben hem erover gebeld) en dat ik het diploma af had gedwongen. En bij de uitreiking had hij blijkbaar een teiltje nodig want hij had bewondering voor me