Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
marleen_usar schreef:40 uur werken met ME kan echt niet, ik heb geen ME maar ben wel altijd moe maar ik kan toch echt geen 40 uur werekn per week.
marleen_usar schreef:40 uur werken met ME kan echt niet, ik heb geen ME maar ben wel altijd moe maar ik kan toch echt geen 40 uur werekn per week.
Citaat:40 uur werken met ME kan echt niet
Citaat:Ik zeg niet dat het geen ME is
marleen_usar schreef:Heb ik allemaal last van en ben al zooooooooooo vaak bij een arts geweest, ben zelfs gekeurd voor wao maar werd 100% goedgekeurd. Niks aan de hand zeggen ze dan dus ja das wel moeilijk maar ze erkennen ME niet.
Citaat:Ik hoop dat jullie het niet als frustrerend ervaren dat ik nu klachtenvrij ben, dat is in ieder geval niet mijn bedoeling geweest. Ik hoop dat jullie er ondanks alle jaren van ziekte (ik liep er ook al 9 jaar mee rond) misschien toch een lichtpuntje uit kunnen halen dat de kans bestaat dat het op een dag over is.
marleen_usar schreef:Ik wil geen label want wat zegt dat, ik voel er niet beter van.
Citaat:maar de mensen begrijpen toch niet wat je door maakt.
marleen_usar schreef:40 uur werken met ME kan echt niet, .....
marleen_usar schreef:Ik heb ook een paard maar heb wel een bijrijder anders gaat het niet, wit werk heb ik maar weinig omdat ik gewoon niet altijd 100% goed werk kan leveren.Ik heb wel zwart werk maar als ik een dag niet kan werken dan heb ik ook geen werk, dus sleep ik me naar mijn werk. Terwijl ik dolgraag meer zou willen werken maar dat gaat gewoon niet, de mensen zien niet wat je hebt maar ik wordt wel altijd begrepen en dat is echt fijn.Ik werk bij mensen thuis terwijl mijn eigen huis een rommel is en dat vind ik echt erg, ik kom dan moe thuis van mijn werk en kan het echt niet opbrengen om dan thuis nog wat te doen. Het liefste ging ik thuis werken en dan gelijk wat in huis doen aan die rommel.