ik heb ook die van Dove, werkt prima, een vriendin had voor de donkere huis genomen en die was oranje dus ik heb goed naar de tint gekeken, en heb nu een licht gebruint kleurtje . Alleen moet je na gebruik je handen wassen waardoor ik nu bruine armen met witte handjes eraan heb
Heb vanmiddag die van de nivea gekocht, die was goedkoper Ga hem vanavond uitproberen, dus ik kom morgen wel weer ff langs om te vertellen of hij al werkt. Maar ik denk het niet want er staat op dat het pas na 5 dagen resultaat geeft. Maar ik heb naar jullie adviezen geluisterd, en zal eerst scrubben, en het er dan in een dun laagje overheen smeren
Doen jullie trouwens je hele lichaam? of alleen maar je armen of je benen ofzo?
Miek, Het is mooier als je voor de zomer je hele lichaam doet, maar net als nu kan je wel je benen alleen doen, ziet er bogal raar uit in de zomer als je een t shirt aan hebt en je hebt wel witte armen,en je benen zijn heel bruin! das een beetje apart zegmaar
als je srubd vantevoren verwijder je alle huidcellen die dood zijn en droog, zo is je huid gelijk zegmaar, en heb je minder kans op vlekken en strepen!!
Hoeft niet perse,maar zeker in de winter hebben menseneen droge huid,maar ook weer niet overal, dus is gewoon een tip voor de volgende keer! Lekker scrubben daarna smeren!!
Scrubben is ook lekker voor jezelf,net een massage!
Ik was ook een zebra Als je veel vlekken hebt kun je het beste even een half uurtje in bad zitten en dan scrubben, dan krijg je weer je normale huidskleur.
De consumentenbond heeft zelfbruiners getest en de beste is van het kruidvat en dan de notenmelk zelfbruiner. Die is ook nog eens hartstikke goedkoop en geeft niet zo'n vieze oranje kleur.
Wat lees ik nu; eerst scrubben en dan opdoen NOOIT doen, tenzij je vlekken wilt! Het scrubben is inderdaad nodig, op de plekken waar meer dode huidcellen zitten wordt de teint donkerder, maar alsjeblieft, wacht dan een dagje met smeren
Wat ik vandaag hoorde van een vriendin van me: als je bruine of oranje vlekken hebt: Jif. Schuurmiddel, bleekmiddel... niet perfect voor je huid en dat moet je ook niet zeker iedere week doen maar ja als je onder de oranje strepen zit ga je ook niet voor je lol naar het zwembad ofzo
wie weet er een middeltje, als je bruinigingscreme van je lijf af wilt hebben? ik wil morgen uit, en heb geen zin in een kol-trui de vlekken zitten letterlijk tot me nek. en ik heb al gescrubt, net zolang tot me lijf rood en pijnlijk werd, maar het hielp niet. ik had een te donkere kleur gekocht. wie weet een middeltje?
Bij mij gingen de strepen vanzelf weg (na 1 dag ofzo) Verder lijkt het m niet gezond om met bleekmiddel of schuurmiddel zoals iemand zei aan de gang te gaan!! Nooit doen!
Ach, en als je de vlekken blijft zien, vertel dan over je slimme actie en je hebt meteen een leuk gesprek
ik heb het ook en het is echt super spul,nu ben ik al best wel heel bruin van de zonnebank,maar dit verzogt je huid heel goed ,word lekker zacht,en het geeft je echt nog een beetje extra bruin kleurtje!!en als je goed smeert niet teveel en goed uitsmeren krijg je ook geen strepen @topaas: he pris ja zo kom ik dus zo bruin!!!!maar werkt echt hoor en als je het elke dag na het docuhen doet zie je al naar een paard dagen resultaat