Lichaam werkt niet mee

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 23:07

Veel sterkte en een knuffel voor jou :(:) Goed dat je je er nu een beetje aan toegeeft. Hopelijk voel je je snel wat beter.

Paardjes101

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 23:23

senna21 schreef:
Veel sterkte en een knuffel voor jou :(:) Goed dat je je er nu een beetje aan toegeeft. Hopelijk voel je je snel wat beter.

Dankjewel!

Hutcherson

Re: Lichaam werkt niet mee

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 23:59

Je paard ligt er helemaal af omdat jij er ook afligt (letterlijk en figuurlijk).
Dus inderdaad even een andere plek zoeken voor je dier waar ie even niks hoeft en veel zelf kan doen qua beweging en paard zijn.

Jij moet je hulpmiddelen en braces gaan gebruiken want die zorgen voor rust in je gewrichten. Om kwaliteit van leven te hebben raad ik je aan een rolstoel te gaan gebruiken tijdelijk zodat je wel meekunt bv een boodschap doen, op visite of een dagje weg. Die positieve dingen doen veel voor je brein. Aangezien je niet 1 of 2 gewrichten geblesseerd hebt en je eigenlijk geen idee hebt hoe ernstig het is, gebruik een rolstoel! Eerst herstellen, dan weer opbouwen.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 00:55

Paardjes101 schreef:
Maar zijn er verder nog mensen met een wiplash, rugklachten, bekkenklachten, ziekte verschijnselen, pols klachten of enkel klachten die een gouden tip hebben voor herstel (naast de rust die ik de komende tijd ga pakken)?

Ik heb een whiplash, verschoven wervel, breuk in borstbeen en vrijwel geen zicht meer in mijn rechter oog na mijn auto ongeluk. Ook een voet met meerdere breuken door een ander ongeluk, elleboog uit de kom en nog een hele zooi andere gebreken (ik kom dus nooit door een röntgen keuring heen :P )
Ik heb met alle problemen in mijn lijf het meeste baadt bij een echt goede chiropractor, dry needling en regelmatig fysiotherapie. Zodat het allemaal recht blijft en de rest niet gaat compenseren.
Met de whiplash/wervel veel last gehad van hoofdpijn, slecht kunnen lezen voor lange tijd, vermoeidheid en uitval van arm.
Het is bij mij na 2x inspuiten en daarna dus bijhouden door een goede chiropractor welke dryneedling en shockwave doet goed onder controle. Ik ben nooit 100% pijn vrij, maar het is over het algemeen zo licht dat het mijn dagelijkse zaken niet heel erg beïnvloed.