Paardjes101 schreef:Maar zijn er verder nog mensen met een wiplash, rugklachten, bekkenklachten, ziekte verschijnselen, pols klachten of enkel klachten die een gouden tip hebben voor herstel (naast de rust die ik de komende tijd ga pakken)?
Ik heb een whiplash, verschoven wervel, breuk in borstbeen en vrijwel geen zicht meer in mijn rechter oog na mijn auto ongeluk. Ook een voet met meerdere breuken door een ander ongeluk, elleboog uit de kom en nog een hele zooi andere gebreken (ik kom dus nooit door een röntgen keuring heen
)
Ik heb met alle problemen in mijn lijf het meeste baadt bij een echt goede chiropractor, dry needling en regelmatig fysiotherapie. Zodat het allemaal recht blijft en de rest niet gaat compenseren.
Met de whiplash/wervel veel last gehad van hoofdpijn, slecht kunnen lezen voor lange tijd, vermoeidheid en uitval van arm.
Het is bij mij na 2x inspuiten en daarna dus bijhouden door een goede chiropractor welke dryneedling en shockwave doet goed onder controle. Ik ben nooit 100% pijn vrij, maar het is over het algemeen zo licht dat het mijn dagelijkse zaken niet heel erg beïnvloed.