Loopband hoe blij ben je ermee.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 16:21

Ja klopt daar heb ik hem ook op uitgezocht.
Ik mocht een band bestellen van mijn man maar er moest wel een uitdaging opzitten hahahaa. Ook voor hem een uitdaging, hij kan 135 kilo hebben dus ik hem ermee plagen.

Dat zei mijn dietiste ook, je kan ook een normale kopen en dan zelf een helling creeren maar dat vind ik dan geen optie.
Ze was blij dat ik er een wilde aanschaffen.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:19

De hond hier is ook al zo dom geweest om een paar x er overheen te willen lopen wanneer hij aan stond... Geen succes :')

--

Wij gaan upgraden heeft mijn man zich bedacht - en vind ik ook eigenlijk wel prima.

We hadden deze:
https://www.amazon.nl/CITYSPORTS-elektr ... B0C9TV3Y5H

En gaan nu naar:
https://www.decathlon.nl/p/mp/loopband- ... dc869fe/c1

Stukje duurder, maar voor mij gaan de steunen wel echt toegevoegde waarde zijn. Ik kan echt niet wennen aan zo'n loopband zonder steun. Had 3 hartverzakkingen de laatste keer omdat ik weer bijna eraf kukelde. Maar dat is echt een MIJ-ding want mijn man loopt er prima op. Maar mijn man wil toch wel graag ook gaan hardlopen en met helling lopen wat die ene niet kan - nu doet hij dat ook buiten, maar het is toch fijn om ook binnen de optie te hebben straks. Flinke investering, maar ondertussen wordt er wel ook goed gebruik van de huidige band gemaakt, dus dan gaat de upgrade het hopelijk wel waard zijn.

Nyaleti

Re: Loopband hoe blij ben je ermee.

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:27

Op basis waarvan heb je dan de Dreaver gekozen?

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:29

karuna schreef:
Wat is het probleem dan? Constante snelheid kan ik niet. Te link met mijn knie.

Mijn ervaring is dat die juist zwaarder lopen, die wat je zelf 'aandrijft'. Lijkt me met knie problemen alles behalve prettig- en kan uiteindelijk net zo goed 'fout' gaan als dat eenmaal loopt. Bij dit soort automatische banden heb je meestal wel een afstandsbediening erbij en kun je dus echt heeeeeel langzaam beginnen, dus ik denk dat de kans heel klein is dat dat fout gaat. Maar goed, ik weet niet wat er precies met je knie gaande is natuurlijk. Misschien anders eens een fysio om advies vragen bv? Ik zou bv dan weer wel voor iets kiezen met een steun in jouw geval.