. Ik ben blond van mezelf, maar zie nu toch wel echt grijze haren. Ik ben overigens 41 jaar. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Ik ben blond van mezelf, maar zie nu toch wel echt grijze haren. Ik ben overigens 41 jaar. 

ravellie schreef:Ik weet het niet meer, ergens tussen 30-35
Nu 45 en van rood ben ik naar goud (blond) gegaan
Uitgroei kleuren bij de kapper en soms contourkleuring
Prima hoor, ik heb grijs overgeslagen, bij een roodharigen zijn het dan meteen blonde haren blijkbaar
Daihyo schreef:Ik was 18
En ik heb altijd gezegd: tot mijn 30e trek ik ze eruit. Dat heb ik ook gedaan.
Inmiddels 43 en krijg ik een witte lok en veel witte haren.
Ik heb bruin haar van mezelf. Ik verf het niet. En ik word dus niet geleidelijk grijs, maar spierwit. En dat vind ik dan wel weer mooi
En mijn witte haren zijn overigens dikker en hebben meer slag dan mijn bruine haar. Dus ik krijg ook steeds meer volume.
Rienn schreef:Voor de mensen die echt al grijs zijn of al redelijk grijs zijn, verven jullie je haar of laten jullie de natuur zijn gang gaan?
meggiemeg schreef:Jis_ schreef:Cool is dat, dat je haar zo kan veranderen! Ik ben van stijl haar naar slag gegaan, nu in de menopauze/overgang krullen gekregen
Grappig, ik ook van super stijl naar krullen nu ik in de overgang zit. Vroeger ging ik er voor naar de kapper, nu heb ik ze zelf.
Mijn moeder dacht nadat ze haar permanent, na een lange tijd uit liet groeien, dat ze door het permanenten krullen had gekregen, maar dat was dus de overgang. moonsparkle schreef:Als we het allemaal gewoon grijs laten worden dan is grijs zijn misschien minder erg, en er zijn ook weer verschillende tinten grijs. Er zijn echt zoveel mensen die hun haar laten verven.
Ik ga wel even afkloppen, 37 en nog geen grijze haar.
Jis_ schreef:meggiemeg schreef:Grappig, ik ook van super stijl naar krullen nu ik in de overgang zit. Vroeger ging ik er voor naar de kapper, nu heb ik ze zelf.
Mijn moeder dacht nadat ze haar permanent, na een lange tijd uit liet groeien, dat ze door het permanenten krullen had gekregen, maar dat was dus de overgang.
Yessy schreef:Jis_ schreef:
Mijn moeder dacht nadat ze haar permanent, na een lange tijd uit liet groeien, dat ze door het permanenten krullen had gekregen, maar dat was dus de overgang.
Wat grappig dat dit vaker voorkomt! Ik ben van super stijl (kreeg regelmatig de vraag welke producten ik gebruikte om het zo te krijgen. Uhh... ik borstel het dagelijks en gebruik cheapo andrelon shampoo en conditioner) naar golvend pluishaar gegaan afgelopen 5 jaar. Ik gaf m'n zwangerschappen er de schuld van maar wie weet worden het wat betere krullen over 10 jaar dan