Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Suzanne F. schreef:DuoPenotti schreef:Denk met prisma dat dit niet gaat bij firmo of zo. Of wel?
Nee cilinder wel maar prisma doen de online shops niet.
LWDaisy schreef:Godallemachtig, je had de bril op toen dit gebeurde?
Krijg je dan geen glas in oog?
JMH schreef:Jemig Dennis, dit is wel echt heftig! Is je oog in orde?

Ik heb zowel dichtbij als veraf een kleine afwijking en ze hadden daar wel een mooie 2 in 1 bril voor rond de 450 euro. Ik vind dat veel geld voor iets wat ik misschien niet kan handelen (ik kan ook niet goed tegen zonnebrillen).
Love_myhorse schreef:Pearl heeft vaak acties iets 2 voor de prijs van 1, meestal kom ik dan op prijs van een bril inclusief glazen op 300-400 euro en dan de 2e gratis. Daar maak ik dan wel gebruik van.
Specsavers heeft ook wel acties dvm korting op glazen of iets..
Tancreda4 schreef:Ik moet eigenlijk een bril maar ik vind het teveel geldIk heb zowel dichtbij als veraf een kleine afwijking en ze hadden daar wel een mooie 2 in 1 bril voor rond de 450 euro. Ik vind dat veel geld voor iets wat ik misschien niet kan handelen (ik kan ook niet goed tegen zonnebrillen).
Als tussenoplossing (aangezien de afwijking niet enorm bleek) heb ik een goedkope leesbril gekocht en dat scheelt al een hoop rust. Het ver af belemmerd me gelukkig niet enorm, alleen met presentaties en achterin zitten soms wat lastig. Gezien het duizelen/ vage klachten nu aardig weg zijn met deze werkwijze laat ik het even zo.
Vind brillen maar een heel ingewikkeld iets