Sterilisatie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Amandavd

Re: Sterilisatie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 13:57

Ik vind het knap dat een aantal van jullie na een paar dagen weer aan het werk ging, ik heb nog best wel wat last :')

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:28

EmmaVZ schreef:
Hebben jullie voor het herstel vakantiedagen moeten opnemen of konden jullie je ziek melden?

Altijd ziekmelden en werkgever mag niet vragen waarvoor.

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:40

Amandavd schreef:
Ik vind het knap dat een aantal van jullie na een paar dagen weer aan het werk ging, ik heb nog best wel wat last :')

Ik kan thuiswerken en veel zitten. Ik voelde me ook echt niet altijd even aangenaam hoor! Snap dat VO echt wel even andere koek door het vele staan. Niet te streng zijn voor jezelf :o

EmmaVZ

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:46

Marcella schreef:
EmmaVZ schreef:
Hebben jullie voor het herstel vakantiedagen moeten opnemen of konden jullie je ziek melden?

Maar weten je collega's dan ook van niks? Ik weet nu al dat ik totaal ondervraagd zou worden door iedereen wat er dan met me was als ik terug kom :')

Wel bedankt voor iedereen die zo behulpzaam is! Ik ben 30 en heb nooit kinderen gewild (toen ik 8 was zei ik, in mijn hele streng protestantse opvoeding, dat ééntje al wel genoeg zou zijn. Want 0 was geen optie daar :=). Ik moet alleen nog de stap zetten, want ik wil iig vanaf mijn 35e wel van de pil af.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 20:04

Raineri schreef:
Amandavd schreef:

Ik kan thuiswerken en veel zitten. Ik voelde me ook echt niet altijd even aangenaam hoor! Snap dat VO echt wel even andere koek door het vele staan. Niet te streng zijn voor jezelf :o

Ik heb met zitten heel veel last, er zit echt nog zo'n blok gas in mijn maag. :') Heb wel al half liggend vanuit bed wat proefwerken nagekeken.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 20:05

EmmaVZ schreef:
Marcella schreef:

Maar weten je collega's dan ook van niks? Ik weet nu al dat ik totaal ondervraagd zou worden door iedereen wat er dan met me was als ik terug kom :')

Wel bedankt voor iedereen die zo behulpzaam is! Ik ben 30 en heb nooit kinderen gewild (toen ik 8 was zei ik, in mijn hele streng protestantse opvoeding, dat ééntje al wel genoeg zou zijn. Want 0 was geen optie daar :=). Ik moet alleen nog de stap zetten, want ik wil iig vanaf mijn 35e wel van de pil af.

Bij mij weet iedereen het.
Heb je het al met je huisarts
of gynecealoog besproken?