Herkenbaar allemaal. Ik eet ook vanalles, mijn maaltijden zijn relatief gezond, maar daarbuiten eet ik echt veel rotzooi. Vooral veel suiker door koekjes, chocola en drop.
Nyaleti schreef:Echt: Glucose goddess boeken. Zou het niet perse een dieet noemen, eerder slim eten. Boek kost wat, 30 euro?
Alles is wetenschappelijk onderbouwt wat suiker en de insuline pieken met je doen. Je gaat dmv een stappenplan je bloedsuiker stabiliseren waardoor ook die dipjes / inkakkers weg gaan en ook je cravings minder en minder worden.
Ik heb beide boeken. Als je meer informatie wilt, stuur gerust een PB.
Misschien niet het wondermiddel als je een verstoorde relatie met eten hebt maar dit gaat je wel echt helpen.
Ik zag dat er boeken van haar op Storytel staan, ik ben nu gelijk begonnen met Glucose Revolution. Zeer toegankelijk en super interessant! Hopelijk brengt het ook iets teweeg in mijn gewoonten.
edit: Ik heb trouwens enige steun bij het bijhouden van gegevens in de app van het Voedingscentrum, de Eetmeter. Je houdt daar bij wat hje allemaal eet, en je kunt ook je gewicht en buikomtrek enzo bijhouden.
Laatst bijgewerkt door venga op 17-12-25 08:41, in het totaal 1 keer bewerkt