Dagahra schreef:janderegelaa schreef:
Sorry maar met deze mindset ga jij echt niet afvallen. Je duwt met een hamburger met friet makkelijk 1000 calorieën naar binnen. Je moet dat gewoon niet meer eten.
Dikke bullshit!
Ik ben gewoon 40 kilo kwijt, terwijl ik op tijd zijn een patatje eet plus snack. Wat rond de 700 a 800 kcal inclusief saus... Mijn avondeten is gemiddeld 600 kcal.
Dus als ik normaal in kcal tekort zit van 500 kcal, zit ik met patatje in een tekort van 200 a 300 kcal.
Nou boehoee daar kom ik echt flink van aan. NotWant nog steeds een te kort.
Dus ik geniet met mate van 'ongezond' eten.
Juist jezelf dingen verbieden, helpt nietDat is bewezen.
Helemaal met Dagahra eens
Ik ben 29 kilo afgevallen in minder dan 10 maanden en heb iedere week nog friet en snack uit de airfryer, ook geregeld zelfgemaakte pizza. Ik heb vaak de Fatsecret app gebruikt om te zien hoeveel kcal ik nou echt binnen kreeg, dus letterlijk alles afwegen. Het verbaasde me hoe "weinig" een portie op een verpakking was in vergelijking met wat ik zelf altijd naar binnen propte. Ondertussen aan kleinere porties gewend en ondanks dat ik best wel vaak 'ongezond' eet verlies ik toch gewicht. Had ik alleen maar gezond gegeten dan was ik misschien sneller afgevallen, maar dan weet ik ook zeker (uit eerdere ervaring) dat ik het niet vol zou kunnen houden.
Wees wel erg streng voor jezelf, ik heb bijvoorbeeld ook nooit "extra's" gegeten, zoals tussendoortjes of gebak op verjaardagsfeestjes. Ik at 's morgens, 's middags en 's avonds and thats it. Het is zeker niet makkelijk, vooral de eerste weken niet, maar als je streng bent voor jezelf (en dit ook blijft!) is het zeker mogelijk om af te vallen met ongezond eten
Want nog steeds een te kort.

)