Enkele suggesties van Rapunzel

Citaat:
And so I read a book
Or maybe two or three
I'll add a few new paintings to my gallery
I'll play guitar and knit
And cook and basically
Just wonder when will my life begin?
Then after lunch, it's puzzles and darts and baking
Paper mache, a bit of ballet, and chess
Pottery and ventriloquy, candle making
Then I'll stretch, maybe sketch, take a climb
Sew a dress!
And I'll reread the books
If I have time to spare
I'll paint the walls some more
Nee zonder dollen, wat vervelend dat het zo nutteloos voelt. Ik zie al wel leuke suggesties voorbijkomen.
Als je van geschiedenis houdt, dan is het misschien leuk je te verdiepen in de lokale geschiedenis van waar je nu woont. Je eigen stamboom uitpluizen, ben je misschien familie van de koning ofzo?
Als je breien en haken leuk vindt, er is een concept waarbij mensen gehaakte/gebreide borsten maken voor dames die een borstamputatie hebben moeten ondergaan. Als (tijdelijke) vervanging. Ik kan zo de naam even niet vinden, maar er zijn vast betere googelaars dan ik

Wil je dingen doen waarbij je licht moet bewegen? Dan zouden korte wandelingen in de buurt met wat meditatie plekjes misschien heel rustgevend kunnen zijn?
Postcrossing is een leuk concept wat weinig tijd kost, maar waar je wel plezier uit kunt halen.
Smyrna/knoopkleden als alternatief voor diamondpainting. Kun je mooie kussens mee maken en vind ik persoonlijk minder belastend voor nek/schouders dan diamond painting.
Coördinator zijn voor een goed doel die spullen inzamelt voor asielen in het buitenland ofzo.
Tot zover mijn inspiratie.