Hoe moeilijk kan een bh zoeken zijn?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-25 15:26

Freya6 schreef:
Famke C in Leeuwarden, hier krijg je echt goed advies en de juiste maat aangemeten, de bh’s kosten tussen 55 en 95. Misschien een optie dit eenmalig te doen en voortaan met de juiste maat verder te kunnen :))

https://famke-c.nl/veelgestelde-vragen/

Famke C is echt een aanrader.
Maar t advies om dit eenmalig te doen en dan met de juiste maat verder… heel gevaarlijk..
Ik ben recent bij Famke C met 4 verschillende maten weggegaan, waarvan 3 hetzelfde merk waren en van die 3 weer 2
T zelfde model.. (alleen ander kleurtje)

Verder TS; doe jezelf een groot plezier en schroef je budget een beetje op. Een goede BH is geen luxe, zeker niet bij een grotere cupmaat.

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-25 15:56

xAurea schreef:
Freya6 schreef:
Famke C in Leeuwarden, hier krijg je echt goed advies en de juiste maat aangemeten, de bh’s kosten tussen 55 en 95. Misschien een optie dit eenmalig te doen en voortaan met de juiste maat verder te kunnen :))

https://famke-c.nl/veelgestelde-vragen/

Probleem is dat ook met dezelfde maat, sommige bh’s of modellen niet passen.

Maar dat is logisch natuurlijk.

Toevallig heb ik net van de week bij AnnaDiva diverse besteld en thuis rustig gepast en ik kom eigenlijk steeds bij 2 merken (Emmaline en Elomi) uit die heel fijn zitten voor mij. Dus toen ik dezelfde maat van een ander merk probeerde was de een te groot en de ander te klein in de cupmaat.

Maar als je eenmaal je merk weet, dan kun je daar heel gericht verder op zoeken.

Ja, AnnaDiva is wel duurder (ze hebben nu wel sale) maar hun BH’s ga ik gemiddeld 5 jaar mee en blijven zo lang zo mooi. <3
Ze geven ook hele fijne adviezen!

Annemarievzr

Re: Hoe moeilijk kan een bh zoeken zijn?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-25 16:26