mystery1980 schreef:Als ik ze groter bestel zodat ze bij de onderkant niet knellen dan wijken ze aan de bovenkant. Waar je dan de rand van de bh door het shirt heen ziet. Zit de bovenkant goed, dan knelt de onderkant.
Je probeert dus de verkeerde maten. En heel wat standaard winkels meten ook verkeerd, waardoor je er dus niks aan hebt. Als je een band maat omhoog gaat moet je wel cupmaat naar beneden als die cup wel goed was, maar ook het model verschilt enorm. Ik heb van hetzelfde merk 3 verschillende modellen en dus ook 3 verschillende maten en dan bij andere merken weer andere maten. Dezelfde maat in verschillende modellen kan dus ook qua cup anders vallen door hoeveel deze gebouwd is.
Alleen als je en bepaalde stoffen wilt, wel wat hulp bij de vorm maar eigenlijk geen steun wordt het wel lastig. Dan moet je juist gaan kijken naar bepaalde modellen en hoe het gestikt is. Ook zonder beugel kan je bijvoorbeeld wat vorm krijgen als de cups in aantal segmenten gestikt zijn ipv 1 geheel.
c_alsemgeest schreef:purny schreef:Sinds ik ruim 3 cups ben afgevallen kan ik geen enkele lekker zittende bh meer vinden.
Ik zweerde voorheen ook bij vs. Deze draag ik ook nog steeds omdat ze ondanks dat ze niet goed meer passen ze nog steeds lekker zitten.
Ga dit jaar weer nieuwe halen in Amerika.
Ze zitten nu ook in Nederland, oa westfield mall of the Netherlands
Daar zijn ze juist weer weg helaas. Ben er pas geweest en ze zijn schijnbaar vorig jaar gesloten. Zitten als het goed is nog wel in Rotterdam. Maar ik wil ook naar hen toe, het wordt steeds lastiger om goede te vinden.
Ik had een geweldig Scandinavisch merk, enorm zachte stoffen en echt gewoon niet eens voelen dat ik een bh aan had. Ook nog kleine omtrek en grote cups. Is het merk niet meer te krijgen in Nl en als je ergens een restant vindt zijn het niet meer die kleine omtrek maten...