Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ania schreef:Superleuk al die positieve reacties! Ik lijk soms wel een verkoper voor ze maar ik ben echt fan
Karina schreef:Ania schreef:Superleuk al die positieve reacties! Ik lijk soms wel een verkoper voor ze maar ik ben echt fan
Ik heb jouw referal link ook gebruikt hoor! Voor de switch, maar stom genoeg vergeet ik ze steeds mee te nemen dus nog niet alle situaties kunnen testen, alleen thuis. Heb wel ook omdat ik een eerder paar binnen no time kwijt was ook zo'n niet-kwijt-raak-cord erbij besteld.
Ik was gister op een leuk maar luidruchtig evenementje in het dorp en echt zo'n spijt dat het nog niet in mijn systeem zit om ze mee te nemen.
Ze zitten wel echt fijn, met de kleinste dopjes.
Celebi schreef:Slim! Ik heb die dingen van loop, maar ze kunnen los en als je echter een stuk kleding blijft hangen of de band van je tas schiet zo dat stuk waar de dopjes aan vast zitten van het koord af. Ben nu alsnog bang ze een keer te verliezen..
Hier nog steeds twijfels over de dream. Ze zijn zo duur en ik heb genoeg quiet dopjes hier liggen. Maar de extra demping en het zachtere materiaal spreken me enorm aan.