Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lique68 schreef:ik zie op socials ook steeds een reclame voor tanning druppels voorbij komen, die neem je dus in, dat zou toch wel heel handig zijn!
ik word ook haast niet bruin en gebruik ook Bondi Sands, ik heb ook wel eens een tanning laten doen, was wel even een drempel om zo voor iemand te gaan staan, maar dat was echt super mooi en bleef ruim een week mooi ook.
_Mar3 schreef:lique68 schreef:ik zie op socials ook steeds een reclame voor tanning druppels voorbij komen, die neem je dus in, dat zou toch wel heel handig zijn!
ik word ook haast niet bruin en gebruik ook Bondi Sands, ik heb ook wel eens een tanning laten doen, was wel even een drempel om zo voor iemand te gaan staan, maar dat was echt super mooi en bleef ruim een week mooi ook.
Dat klinkt niet meteen heel gezond of zo...
Shenavallie schreef:Ik las eerder in dit topic de vraag over de 'stipjes' op de benen en weet niet of daar al een antwoord op gegeven is, maar dat is het gevolg van scheren met een mesje. Het beste kun je ontharingscreme gebruiken of je benen laten harsen.
Siers83 schreef:Shenavallie schreef:Ik las eerder in dit topic de vraag over de 'stipjes' op de benen en weet niet of daar al een antwoord op gegeven is, maar dat is het gevolg van scheren met een mesje. Het beste kun je ontharingscreme gebruiken of je benen laten harsen.
Dit lijkt bij mij niet te kloppen. Ik heb de stipjes ook maar scheer nooit met mesje maar met scheerapparaat of epileer. Dat maakt beide geen verschil helaas. Ook goed insmeren maakt geen verschil bij mij
Shenavallie schreef:Ik las eerder in dit topic de vraag over de 'stipjes' op de benen en weet niet of daar al een antwoord op gegeven is, maar dat is het gevolg van scheren met een mesje. Het beste kun je ontharingscreme gebruiken of je benen laten harsen.
DuoPenotti schreef:Shenavallie schreef:Ik las eerder in dit topic de vraag over de 'stipjes' op de benen en weet niet of daar al een antwoord op gegeven is, maar dat is het gevolg van scheren met een mesje. Het beste kun je ontharingscreme gebruiken of je benen laten harsen.
Nope.
Maakt hier niet uit.![]()
Ik heb het ook op delen van mijn huid die nog nooit geschoren zijn.
https://www.huidziekten.nl/zakboek/derm ... ilaris.htm
Zo te lezen zijn er heel veel mensen die dit toch moeten herkennen.
asjemenou schreef:Die bovenste geven geen kleur af.
Ik heb ze een paar weken voor mijn gezicht gebruikt, elke dag een paar druppels door mijn dagcreme, maar helaas geen enkel verschil te zien.
Ik ben er dus maar weer mee gestopt.
Scum schreef:Goed om te weten. Maakt die strepen/vlekken op de benen?
De bondi heb ik afgegeven, die doet helaas niks bij mij, daarom zocht ik iets anders