Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Muze schreef:Ik zit hier ook weleens over te denken.
Ook hangende oogleden, snel droge ogen ( maar vast geen verband).
Zijn er specifieke eisen om dit te “ mogen laten doen”, of kan dat eigenlijk altijd wel?
Amado7 schreef:Leuk voor je germie. Fijn ook jouw bijdrage in het topic. Draagt echt iets bij.
x_Jeanine_x schreef:Heel tof dat je het hebt gedaan!
Ik ben in februari geweest. Zo blij mee. Met hechtingen erin niks gedaan, kreeg ook griep en kon echt niks
Week na de hechtingen eruit ook heel rustig aan gedaan, na 2 dagen edula litteken crème gaan smeren en ongeveer week later mocht ik voorzichtig krachttraining en zwemmen.
Foto's uploaden werkt even niet.
Ochtend voor
[ Afbeelding ]
Dag 2 of 3
[ Afbeelding ]
Dag 7 of 8
[ Afbeelding ]
Thuis direct na de hechtingen eruit
[ Afbeelding ]
Afgelopen weekend
[ Afbeelding ]
germie schreef:Earth schreef:Je mag 3 maanden niet zwemmen en duiken etc.
Nee, is echt 2 dagen. Dan zijn de wonden genoeg genezen. 3 maanden is bullshit, maar dat geven artsen wel vaker aan. Die zijn veel te voorzichtig. Ik heb geleerd m'n eigen adviezen te volgen bij zulke dingen. Tillen is niet dragen. De belasting is compleet anders. En met hechtingen mag je vaak gewoon zwemmen. Dus is echt onzin om 3 dagen te wachten. Maar doe je het safe, dan laat je het op maandag doen en ga je op zaterdag weer duiken.
Je gaat geen 3 maanden van je leven weggooien met rustig aan doen. Ik niet in ieder geval. Heb dat besluit genomen na die hondenbeet. Voor mij is het leven me meer waard dan rust, zelfs als de zwelling dan iets langer duurt.
Maar ben benieuwd naar het eindresultaat bij je.
Lukasje schreef:Wow, ik zie hier erg mooie resultaten!
Ik heb de ingreep dinsdag gehad maar ik zie bont en blauw, ook erg gezwollen. Ik heb de indruk dat de ooglidcorrectie op zich nog wel meevalt maar die wenkbrauwlift nu niet bepaald. Ik hoop op een snelle verbetering, en op een mooi resultaat want daar heb ik nog geen zicht op.
Heeft iemand hier ook de ooglidcorrectie icm een wenkbrauwlift gehad? Ik moet mss wel toegeven dat ik wat ongerust ben.