Gaatje maken boven en onder in de kaartje en dan de kaartjes onder elkaar hangen met een touwtje?
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst door de TopicStarter: 27-03-25 13:09
Zoiets dacht ik ook aan, maar gaatjes maken is ook zonde van de kaarten. Ik broed er nog even over door, wasknijpers lijkt de meest praktische oplossing.lange slinger maken en de kaarten eraan. Van de klok via de muur naar het voorraam boven zijn tv langs en vastmaken aan de gordijnrails ofzo. Mijn touw ligt 600 km verderop. Ik moet hier even gaan zoeken of er ergens iets ligt wat bruikbaar is, strotouwtjes is ook zowat he al heeft hij die vroeger genoeg in handen gehad
Paellapan
Geplaatst: 27-03-25 13:12
Ik wil ook graag een kaartje sturen, dan gaat er morgen 1 in spanje op de post voor je vader
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst door de TopicStarter: 27-03-25 13:17
On dat vindt hij zeker leuk. Een typisch spaanse kaart. Hij is jaren en j́aren met mijn mama in de winter met de camper in spanje geweest. November weg maart waren ze weer terug. Net voor of na zijn verjaardag, meestal vierde mijn mama haar verjaardag onderweg naar nederland. Vandaar uit stuurden zij altijd ansichtkaarten. Zo tof.
Stuur mij ook maar een pb'tje! Dan zal ik een leuke Oostenrijkse kaart voor hem uitzoeken
AppleSter
Geplaatst: 27-03-25 15:41
Kaartje is onderweg! Heel fijne verjaardag voor je vader, ik hoop dat hij enorm veel kaartjes mag ontvangen, maar vooral een gezellige dag gaat hebben. Alvast gefeliciteerd!!!
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst door de TopicStarter: 27-03-25 15:43
Leuk echt zoveel reacties had ik niet verwacht
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst door de TopicStarter: 27-03-25 18:44
Mijn eerste kaartje is gearriveerd. Hij vond hem erg leuk en grappig en werd al ontroerd dat ik een kaartje had gestuurd ondanks dat ik zaterdag ook gewoon kom. Hij voelde zich al meteen extra jarig. De tractaties van vandaag zijn al bijna op. Taart helemaal en de gevulde koeken bijna. Nu heeft hij nog 3 taarten staan en een bult koeken allemaal ingevroren na het maken.
Die van mij is ook onderweg. Zo leuk een kaartje sturen en ontvangen ook natuurlijk. Jammer dat alles tegenwoordig veeleer digitaal is
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst door de TopicStarter: 28-03-25 16:58
Even voorzichtig gevist maar geen post vandaag voor mijn papa. Ook de belastingdienst enveloppe van me is er nog niet jammer maar dat betekend wel dat de eerste post morgen komt als we er ook zijn. Live de reactie zien is misschien nog veel leuker.
Hij was net bezig met taartronde drie. Een was net klaar met afwerken. Hij was net begonnen met de eiwitten van mijn allergeenvrije taart. Daarna maakt hij er nog een geloof ik.
BusyMissy
Geplaatst: 28-03-25 18:28
Als PostNL zijn werk doet komt de kaart morgen op zijn verjaardag binnen. Alvast gefeliciteerd! En een fijne dag samen. (Ik vond dat idee van de brievenbus foto wel leuk, dus die heb ik gepikt )
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst door de TopicStarter: 28-03-25 18:31
Ik hoop dat post braaf zijn werk gaat doen, mijn tweede kaartje was er nog niet. Helemaal geen post voor hem vandaag kennelijk. Dat is echt uitzonderlijk. Zo komen vanzelf wel aan
Ik hoop dat post braaf zijn werk gaat doen, mijn tweede kaartje was er nog niet. Helemaal geen post voor hem vandaag kennelijk. Dat is echt uitzonderlijk. Zo komen vanzelf wel aan