maar dat kaartje confused mij ook heel erg
Heel weinig mensen van bokt hebben volgens mij mijn adres.Nogmaals superlief! Maar ik heb meer hints nodig
voel mij bijna dom/banketstaaf dat ik niet verder kom dan dat het een bokker moet zijn.

@marliesV Qua biopt uitslag is het allemaal een technisch verhaal, waar ik zelf ook niet wijzer in wordt nog. Maar mijn gevoel zegt dat het foute boel is... Ze zouden eerst donderdag bellen met een behandelplan. Dit is gewijzigd naar een fysieke afspraak aanstaande dinsdag met twee transplantatieteam artsen, waarvan 1 hoofd van het team is. Het lijkt mij dat ze dat niet zomaar doen. Ik moet iig nog heel even geduld hebben tot ik meer weet.
@amado de aangezichtsverlamming vermoeden ze een virusje. Ik krijg daar ook medicatie voor. Ik heb afgelopen week daarvoor weer een checkup gehad bij de kno arts en die zagen verbetering. Over 4/6 weken kijken ze weer.
@horsii ja ik dacht eindelijk mijn leven weer een beetje terug te krijgen. Ben helemaal klaar met die machine en medische zooi in huis.

Wat een onzekerheid nu zo. Alvast heel veel succes gewenst voor je afspraak - ik ga een kaarsje branden voor je.

Weet je al wanneer ze hem eruit gaan halen? En dan moet je weer aan de dialyse zeker?