Bellatrix schreef:Wat een vervelend nieuws.

Weet je al wanneer ze hem eruit gaan halen? En dan moet je weer aan de dialyse zeker?

Wat super fijn wel dat je donor beschikbaar wil blijven!
Ik heb nog geen datum. Er gaan uiteraard eerst andere afspraken aan vooraf. Ik heb 9 april iig de afspraak met de chirurg.
De dialyse is nooit gestopt in de tussentijd. Ze hebben deze zelfs alweer opgehoogd/zwaarder gemaakt. Ik kan op dit moment echt niet zonder dialyse.
H_W_ schreef:Leuke verrassing, kan je even met het puzzelen bezig zijn.
Wat een k** nieuws zeg van je oude donor nier!
Hopelijk blijven je waardes goed en blijft de nieuwe donor geschikt! Lief van de donor om beschikbaar te blijven.
Heel veel sterkte en succes
Ja hele leuke verrassing van deze bokker! Ik ben ook heel benieuwd of ik deze bokker (persoonlijk) ken. Ik ben eigenlijk al jaren een meelezer hier op bokt met heel af en toe een berichtje. Vroeger wel veel actiever geweest.
Hannanas schreef:Wat een oliebol nieuws en het vooruitzicht van sowieso een half jaar geen nieuwe nier en veel controles. Wat een schat van een donor heb jij, ik duim met al mijn duimen dat zij jou uiteindelijk kan gaan helpen met weer een fit en dialyse vrij leven.
En wat een geweldige kaartjes.. ik kan je helaas niet helpen maar echt een geniaal tijdverdrijf en super leuk zo’n speurtocht naar wie o wie je (of meerdere bokkers) spamt met een hart onder de riem

Mijn donor is echt de aller- allerbeste. Het is echt een bijzonder en lief mens
Ik kan echt niet in woorden uitdrukken hoe bijzonder het is wat ze doet. En hoeveel het voor mij betekend. Ze is ook heel betrokken bij mij en komt volgende week donderdag gezellig koffie drinken. En dat terwijl wij elkaar eigenlijk niet kende. Er bestaan zulke mooie mensen op de wereld.