Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fjordjes schreef:Ik vind het juist fijn om op m'n telefoon te kijken als ik niet kan slapen want de hele tijd liggen denken vind ik ook niet fijn
Eulogy schreef:Voor de mensen die last hebben van geluid bij in- of doorslapen: oordoppen? Ik slaap al een tijd met Loops, die voel je (na een paar nachten wennen) niet zitten en ik slaap echt een stuk beter.
Ik slaap ook met slaapmasker trouwens, dat helpt ook, maar niet tegen geluid natuurlijk
Eulogy schreef:Voor de mensen die last hebben van geluid bij in- of doorslapen: oordoppen? Ik slaap al een tijd met Loops, die voel je (na een paar nachten wennen) niet zitten en ik slaap echt een stuk beter.
Ik slaap ook met slaapmasker trouwens, dat helpt ook, maar niet tegen geluid natuurlijk
fjordjes schreef:Toch schijnt dat van het blauwe licht van je telefoon niet waar te zijn want dat is zo weinig, dat is verwaarloosbaar
https://www.nswo.nl/houdt-het-licht-van ... ns-wakker/
Ik vind het juist fijn om op m'n telefoon te kijken als ik niet kan slapen want de hele tijd liggen denken vind ik ook niet fijn
Zilfstar schreef:knip
Te moe heb ik ook last van soms. maar vooral eigenlijk.. dat ik slaap hb, en zodra ik lig mijn hoofd in party modus gaat. Of allerlei gedachten komen vrij. Of (maar dat zal leeftijd zijn, menopauze) mijn hartritme wil niet “droppen” wat nodig is om te kunnen slapen en blijft door doorbonzen. Soort hartkloppingen maar dan wel een normaal werkritme zeg maar.
Olikea schreef:Hier zit het hem vooral in het doorslapen. Als ik ga liggen ben ik zo vertrokken. Helaas.. wordt ik tussen de 2 en 3 uur later wakker en moet ik uit bed.
Ik ben 6 jaar geleden wakker geschrokken om te ontdekken dat mijn huis in lichterlaaie stond.
En ondanks alle therapieen, en dat zijn er veel, is er iets in mij dat die angst niet meer kan loslaten. Ik heb me er bij neergelegd, maar het is klote.
Rizette schreef:Olikea schreef:Hier zit het hem vooral in het doorslapen. Als ik ga liggen ben ik zo vertrokken. Helaas.. wordt ik tussen de 2 en 3 uur later wakker en moet ik uit bed.
Ik ben 6 jaar geleden wakker geschrokken om te ontdekken dat mijn huis in lichterlaaie stond.
En ondanks alle therapieen, en dat zijn er veel, is er iets in mij dat die angst niet meer kan loslaten. Ik heb me er bij neergelegd, maar het is klote.
Heel begrijpelijk dat dat nog steeds mee kan spelen. Maar moet je echt uit? Te veel onrust om weer in te slapen?