Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sonjim schreef:Allereerst heel veel sterkte en een dapper besluit. Als je op jezelf woont wordt je inkomen aangevuld tot bijstand als je daar onder zit. Verder wil ik je meegeven dat het moment waarop het wel weer escaleert het moment is waarop je politie kunt inschakelen en vragen mee te denken. In Nederland zijn vrouwenopvang voor dit soort situaties. Voor nood kan dit via politie geregeld worden en anders kun je het via de gemeente oppakken.
Nietvanzelf schreef:Ik heb de baan niet gekregen dus op naar de volgende sollicitaties
Ik weet niet hoe het beeld wat ik beschrijf overkomt maar soms gaan relaties ook goed uit elkaar.
Vooralsnog lijkt het er op dat wij normaal uit elkaar kunnen.
Ik praat het incident van vorig jaar niet goed maar ik kies ervoor om zolang het gaat ok te zijn met elkaar.
Hij laat mij wel hier wonen en dat hoeft hij niet te doen.
En zolang ik hier woon doe ik dat liever op een normale manier.
En ja ik kan kiezen om nu eerst woonruimte te regelen maar dan kom ik maandelijks niet uit en moet ik alles wegdoen en op een houtje bijten en ik kies er voor om nu hier te blijven, een baan te zoeken en dan een huisje voor mijn toekomst
Little_Gift schreef:Dan vinden ze wel een andere reden om je eruit te zetten. Op zo'n basis start je toch geen huurovereenkomst. Dan sta je al 1-0 achter qua relatie met je huurbaas
Nietvanzelf schreef:Ik heb de baan niet gekregen dus op naar de volgende sollicitaties
Ik weet niet hoe het beeld wat ik beschrijf overkomt maar soms gaan relaties ook goed uit elkaar.
Vooralsnog lijkt het er op dat wij normaal uit elkaar kunnen.
Ik praat het incident van vorig jaar niet goed maar ik kies ervoor om zolang het gaat ok te zijn met elkaar.
Hij laat mij wel hier wonen en dat hoeft hij niet te doen.
En zolang ik hier woon doe ik dat liever op een normale manier.
En ja ik kan kiezen om nu eerst woonruimte te regelen maar dan kom ik maandelijks niet uit en moet ik alles wegdoen en op een houtje bijten en ik kies er voor om nu hier te blijven, een baan te zoeken en dan een huisje voor mijn toekomst
opisop_shop schreef:Wat fijn dat je de baan toch hebt gekregen!
Wat ik mij wel afvraag; hoe lang vermoed je dat het gaat duren voordat je een eigen woning kunt krijgen, in deze tijd?