Ik kon helaas niet kijken gisteren. (kan sowieso niet kijken, heb een hekel aan ziggo, dus heb ook geen ziggo sport...) Ik ben wel heel benieuwd hoe het verder gaat lopen. Mooi toernooi is het! Hopelijk groeit het en zijn we over enkele jaren een ATP1000!
Earth
Geplaatst door de TopicStarter: 07-02-25 14:55
Kennen jullie deze al? Ik vind dit zo geniaal he 'Are you Medvedev's brother or what?'
Net een prachtpot gezien tussen Djokovic en Berrettini, Matteo stond echt perfect te tennissen en wint voor het eerst in zijn carrière van Nole. Dit is voor Nole de eerste keer in 6 jaar dat hij in een eerste ronde verliest.
En in Dubai winst voor jonge Andreeva. Fijn om te zien dat een nieuw groot talent zich aandient bij de vrouwen.
Earth
Geplaatst door de TopicStarter: 23-02-25 16:46
Jaa heel tof van Andreeva. Ze had het moeilijk, logisch op die leeftijd. Soms stond het huilen haar nader dan het lachen op de baan. De druk die bij deze sport ( en vele andere sporten) komt kijken is zo onmenselijk hoog. Wat ik heel mooi vond in haar speech, is dat ze zichzelf bedankte voor het blijven geloven in zichzelf. Dat ontroerde me (en nog steeds) want ik vind het zo knap dat je zo volwassen over jezelf kunt praten.
En voor Rublev vind ik het ook heel tof. Hij kan zo uit de bocht vliegen op de baan. Maar ondertussen heeft hij off court paniekaanvallen. Deze lui zijn zo streng voor zichzelf, dat is soms echt niet gezond.
Ah! Ik heb hem niet gezien!! Weet wel de uitslag, had hem heel graag gezien. Overigens is Botic ook door, begrijp ik. Die moet nu tegen Novak. Ik ga ZO HARD duimen voor Botic!!! En voor Tallon!
Ik begreep dat hij zijn tranen niet kon bedwingen... Jammer voor Kyrgios, maar ik was hoe dan ook voor Botic. Nooit leuk om op te moeten geven door een blessure.
Hallo! Ik kom ook even “inbreken” in dit topic, als jullie dat oké vinden. Op dit moment volg ik het tennis niet heel erg, maar heb dat in het verleden wel meer gedaan (en dan vooral het rolstoeltennis). Ben bij meerdere grandslams geweest, vond dat altijd zo’n bijzonder sfeertje!