Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ellebel123 schreef:Ten eerste wil ik zeggen dat ik wel een beetje schrik van hoe erg er gemonitord wordt... Begrijp mij niet verkeerd , het is goed om begaan te zijn met je kind, maar om op de hoogte te zijn van elk detail van hoe je kind zijn dag indeelt en zijn voedingspatroon vind ik tamelijk extreem.
Maar ontopic, als hij echt overgewicht heeft, terwijl zijn dagelijkse beweging goed lijkt te zitten, is er toch iets in het voedingspatroon wat niet helemaal goed gaat. Daarnaast is het aanbevolen elke dag minimaal jezelf een half uurtje in het zweet te werken. Ik heb er denk ik overheen gelezen welke sport hij doet, maar raakt dat de richtlijnen?
Als je echt wilt weten of hij verder nog snoept en hij hier niet op ingaat, vraag dan aan zijn vrienden of wellicht docenten of zij dit merken. Het is niet aan te bevelen, maar kan wel voor verheldering zorgen.
moonsparkle schreef:Ik wil alleen meegeven dat dit topic anoniem is aangemaakt, maar als ik de berichten lees van de TS dan zou ik denken dat zoon zich wel zou kunnen herkennen in de berichten. Ik snap dat je wil sparren, maar als ik je zoon zou zijn en dit zou lezen zou ik echt not amused zijn.
belle_boef schreef:Maar als je zoon nu geen problemen ervaart waarom dan iets willen doen. Hij is 13 jaar en heeft nog tijd genoeg om te gaan rijpen.