Ik lees mee voor andere opties. Ik ga regelmatig op vakantie met zus/moeder en beide zagen nogal wat bomen om snachts.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zertab schreef:Loop dreams niet doen! Ik krijg er oorpijn van. Gebruik nu van die schuim dingen, enige wat geen pijn doen maar dempen niet geweldig.
Heb ze pas op maat laten aanmeten. Komen over twee weken binnen dus ben benieuwd! Materiaal voelde erg zacht aan.
Normaal kosten ze €134. Maar nu is er korting bij Beter horen en zijn ze €97
WannabeAnky schreef:Ik heb op maat gemaakte oordoppen van Hans Anders, maar dat ziet er wel semi hetzelfde uit als bij Schoonenberg. Nu heb ik van mezelf wel 'lastige' oren, maar ik hoor heel veel (incl luid gesnurk) er nog gewoon doorheen. Daarnaast gaan ze na een paar dagen ook irriteren...Dus ik kan me niet helemaal vinden in wat hierboven wordt gezegd over op maat gemaakte oordoppen. Ze zijn al wel wat jaren oud, maar heb altijd al het idee gehad dat ze niet echt 'geluiddicht' waren.
![]()
Ik lees mee voor andere opties. Ik ga regelmatig op vakantie met zus/moeder en beide zagen nogal wat bomen om snachts.![]()
Zertab schreef:WannabeAnky schreef:Ik heb op maat gemaakte oordoppen van Hans Anders, maar dat ziet er wel semi hetzelfde uit als bij Schoonenberg. Nu heb ik van mezelf wel 'lastige' oren, maar ik hoor heel veel (incl luid gesnurk) er nog gewoon doorheen. Daarnaast gaan ze na een paar dagen ook irriteren...Dus ik kan me niet helemaal vinden in wat hierboven wordt gezegd over op maat gemaakte oordoppen. Ze zijn al wel wat jaren oud, maar heb altijd al het idee gehad dat ze niet echt 'geluiddicht' waren.
![]()
Ik lees mee voor andere opties. Ik ga regelmatig op vakantie met zus/moeder en beide zagen nogal wat bomen om snachts.![]()
Natuurlijk zijn ze niet 100% geluiddicht. Dat is niet veilig.
SansaS schreef:Maar dan ga je toch terug?
Ik begrijp dat niet zo goed. Ze geven gewoon aan ze goed moeten zitten als je op je zij slaapt en goed moeten afsluiten. En als dat niet zo is terugkomen.
SansaS schreef:Dan vraag ik me af of ze wel goed passen en of niet te oud zijn? Na 5 naar verliezen ze hun werking en ia het advies te vervangen.
xDenies schreef:SansaS schreef:Maar dan ga je toch terug?
Ik begrijp dat niet zo goed. Ze geven gewoon aan ze goed moeten zitten als je op je zij slaapt en goed moeten afsluiten. En als dat niet zo is terugkomen.
Jawel, maar ze boden geen oplossing behalve geld terug en dan niets meer. Dus ik heb ze gewoon gehouden en gebruik ze in extreme nood. Dus ik heb daar gewoon mee gedealt maar dan mag ik mijn ervaring toch wel delen?
Ik heb nu geen oordopjes meer nodig en kon dat geld op dat moment prima missen.
Buffelduke schreef:Ik heb bij de Schoonenberg oordopjes op maat laten maken. Met name tegen het snurken van mijn vriend wat echt heel hard is. Het is echt mijn beste keuze ooit geweest. Sindsdien slaap ik hele nachten gewoon in plaats van 100 keer wakker te worden. Ik heb een hele nauwe gehoorgang en alles valt uit maar deze niet. Ze zuigen echt een soort vacuüm in je oor. Zitten ook echt ‘vast’. De wekker daarentegen hoor ik wel. Daar word ik wel wakker van. Het kost wat maar ik zou het zo weer doen.
Aight schreef:Buffelduke schreef:Ik heb bij de Schoonenberg oordopjes op maat laten maken. Met name tegen het snurken van mijn vriend wat echt heel hard is. Het is echt mijn beste keuze ooit geweest. Sindsdien slaap ik hele nachten gewoon in plaats van 100 keer wakker te worden. Ik heb een hele nauwe gehoorgang en alles valt uit maar deze niet. Ze zuigen echt een soort vacuüm in je oor. Zitten ook echt ‘vast’. De wekker daarentegen hoor ik wel. Daar word ik wel wakker van. Het kost wat maar ik zou het zo weer doen.
Dit heb ik exact ook gedaan maar dan bij beter horen (Pluggerz op maat). Zou als ik er een kwijt zou ik het direct weer doen. Heb ook een nauwe gehoorgang waardoor alpine deep sleep etc. niet goed afsloot, pijnlijk was en uitvielen. Heb een zachte variant die wat flexibeler is, maar je kon ook nog met extra (dempende filter) erin nemen.
Als mijn vriend al ligt te snurken hoor ik hem er wel doorheen, maar ik word er niet meer wakker van en val sneller in slaap.
Tip: neem ze in 2 verschillende kleuren (ik heb 1 glow in de dark en 1 normale kleur) en daardoor kan ik ze in het donker goed uit elkaar houden en meteen in het juiste oor indoen haha
xDenies schreef:Ik heb ook op maat gemaakt van Schoonenberg, rond de €100;. Tijdens het maken hoorde ik niets, maar met de oordopjes hoor ik gewoon nog teveel. Was voor mij bedoeld tegen snurken van mijn ex, maar die hoorde ik nog gewoon. Daarnaast zitten ze niet fijn en kan ik niet op mijn zij slapen.