Veel ziek/niet fit rond deze periode

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-25 09:47

Helaas hier hetzelfde. Vorig jaar oktober begonnen met kwakkelen. Eerst in totaal 7 weken de griep gehad inclusief het kwakkelen erbij gerekend, in totaal 3 weken goed beroerd geweest daarvan. Eerste week januari begon het weer, gelukkig was dat met een week over. Nu al weer een aantal weken aan het kwakkelen, niet ziek maar ook niet fit. Slik al extra vitamine c erbij, zilver nano water op advies van een voedingsdeskundige, huisarts geeft ook aan er heerst van alles, 4 verschillende griepvirussen en 1 corona virus. Mijn man is zelfs in het eerst in 23 jaar goed ziek geweest, ruim 40 graden koorts.
Voor nu is het nog veel hoesten en oorpijn. Daar kan ik mee functioneren, is lastig maar het is te doen.
Heb dit nog nooit gehad zo vaak de griep in 1 winter, normaal een paar dagen en dat is het.

Celebi

Re: Veel ziek/niet fit rond deze periode

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-25 10:00

Hier lijkt het inderdaad weer niet volledig door te zetten (gelukkig), maar irritant is het wel. Gisteren de hele dag niks kunnen doen vanwege een lamlendig en koortsig gevoel en extreem moe. Constant hoesten. Maar nu sta ik (nog steeds vreselijk moe op) en echt ziek kan ik mezelf niet noemen. Het is zo vreemd. Vroeger had ik gewoon zware griep, enorme koorts, koud, warm, zweten, dat een paar dagen en daarna op naar herstel. Maar dit kwakkelen is zo apart. Het zijn vreemde virusjes die rond waaien..

En ik gooi onderstaande afbeelding hier even neer. Misschien wel toepasselijk. :+

Afbeelding

Je klanten zullen het wellicht niet willen dragen, maar het beschermd je wel degelijk als zij ook een kapje opzetten. Eventueel kun je een spatscherm ertussen hangen? Het zijn geen leuke maatregelen voor zowel jou als de klanten maar continu ziek zijn ook niet..

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-25 11:04

:+ :+ :+

Hier helemaal niet ziek, alleen oorontsteking, omdat collega's die lopen te niezen en te snotteren thuis moeten blijven.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-25 13:00

Ik ben zelf geen voorstander van mondkapjes. En een scherm gaat niet echt hier.