Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Merileth schreef:Dat klinkt wel echt heel leuk! De dag voor jezelf snap ik wel, het is dan toch iets wat nog even van jezelf is, voor je het wereldkundig maakt.
Een hele reveal voor familie enzo zien wij niet zitten, we willen het zelf wel graag weten, en zullen het dan waarschijnlijk wel zeggen als er naar gevraagd word, maar hele happening er omheen is gewoon niet ons ding.
Ik vraag me dan ook af, zijn er hier ook dames die het bewust niet willen weten?
Mandyy schreef:Leuk Phylos!
Wij vinden het na zo’n lange weg allemaal zo bijzonder en willen er graag een klein momentje van maken met familie.
Vanmiddag kraamzorg aangevraagd, een zorgverzekering gekozen en rondleiding bij een opvang aangevraagd.
Merileth schreef:Wij moeten nog naar een exacte verdeling gaan kijken, maar de kans is groot dat mijn man minder gaat werken. Heeft hij zelf voorgesteld. Een van de belangrijkste redenen is omdat ik ruim meer verdien, dus het logisch dat als er ergens op ingeleverd wordt, dat zijn salaris is. Mentaal is het voor mij ook erg belangrijk om te blijven werken, het gaat heel snel niet goed met me als ik langere tijd niet werk. Wat dat betreft ben ik heel benieuwd hoe mijn zwangerschapsverlof op dat gebied gaat lopen.