Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Berdien schreef:Hoe zijn de ervaringen bij zware menstruatie inclusief stolsels? Vooral in de nacht gaat het hier nog wel eens mis, ondanks het dikste/grootste maandverband. Zo vervelend om je bed onder het bloed te hebben
Zou eventueel ook de combinatie maandverband en dan zo’n broekje van de Hema kunnen doen, en de op de lichtere dagen alleen het ondergoed zelf.
Uitwassen boeit me niet zo, ik sta nu ook al regelmatig ondergoed uit te wassen als het weer eens mis is gegaan
Boelles schreef:Hebben jullie dan allen een zwarte of ook met printje? Zit te zoeken maar echt "sexy" zijn ze niet. Meeste zijn tentvormig en zwart..
Freya6 schreef:Even over dat uitwassen, ik zet ze in koud water en spoel ze uit, daarna was ik ze op 60 gr. maar alsnog vind ik dat ze niet helemaal schoon kijken te worden en wat geur afgeven na een aantal keer gebruik.
Wat doe ik verkeerd?
Ik heb die van de action, niet ideaal maar ok.
Vind het gemak van ondergoed ontzettend chill vergeleken met maand verbanden
Slmt9 schreef:Freya6 schreef:Even over dat uitwassen, ik zet ze in koud water en spoel ze uit, daarna was ik ze op 60 gr. maar alsnog vind ik dat ze niet helemaal schoon kijken te worden en wat geur afgeven na een aantal keer gebruik.
Wat doe ik verkeerd?
Ik heb die van de action, niet ideaal maar ok.
Vind het gemak van ondergoed ontzettend chill vergeleken met maand verbanden
Ik kan me voorstellen dat het toch de kwaliteit is van de stof. Goedkope truien gaan hier ook vrij snel een beetje ruiken. Ondergoed van bv Modibodi mag je ook maar op 30gr wassen, daar had ik nooit luchtjes bij.
In koud water zetten wordt sowieso afgeraden. Uitspoelen onder koud water en knijpen in het kruis tot het water helder is. Goed laten drogen en dan in een zakje mee met de 30 graden was.
Als het in huis te koud is en langer dan 24 uur moet drogen gaan ze hier ook ruiken.