Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) .. Kreeg medicijnen mee, zodat de urineleider ontspande en de steen hopelijk zakte, maar na een controle foto bleek die nog geen mm van de plek te zijn verplaatst
Toen zou die operatief verwijderd worden, maar in de periode van covid, werd deze uitgesteld.. 4 weken later plaste ik hm er zelf uit... Heb wel gevoeld dat ie in mijn blaas terecht was gekomen en het heeft bijna een week geduurd, voordat ie er echt uit kwam... Was ook niet heel prettig met plassen
marleen_usar schreef:De echo liet niks zien en ze zeiden als er een steen heeft gezeten zou je dat moeten zien. Of dat zo is dat weet ik niet.
Ze zei wel dat niet alle type stenen goed te zien waren op de echo. Maar er waren ook geen aanwijzingen dat de nieren ergens problemen mee hadden. Allemaal goed nieuws dus. Als het goed is belt de huisarts morgen nog over de uitslag. Ik blijf een drukkend wat krampachtig gevoel in mijn zij hebben. Maar niet dat ik er echt last van heb. Zal wel een gevalletje afwachten worden. Hoe gaat het nu met je dochter Marleen? Nog steeds geen klachten meer?