Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
parmezaan schreef:Dank je wel voor al je bruikbare tips! Ik had al joggingroeken gekocht en heb vesten ingeslagen, gelukkig heb ik een hoop paardrijdhoody' s met een rits. Vandaag aan manlief gevraagd om een knot te maken, het liefst bovenop mijn hoofd zodat ik nergens last heb. Nou dat is nog even een punt zeg maarBlijven oefenen dus...was niet van plan om mijn haar af te knippen.
Ik begreep van iemand dat zij een sta-op-stoel had die haar zo goed beviel. Nu wil ik die niet gaan gebruiken, maar wat ik me afvroeg is waarom je arm zoveel ondersteuning en kussens nodig heeft. Hij hangt bij zitten en op je rug liggen toch in de sling?
Wist je dat je via de online bibliotheek ook luisterboeken kan downloaden? En op mijn telefoon kan ik tekst inspreken qua whatsapp en mail dus dat is ook super handig.
Hoe is het nu met jou?
parmezaan schreef:Dankjewel Anna79 voor de toelichting op de sta-op stoelHoe lang heeft jouw revalidatie in totaal geduurd? Heb jij nog tips of wat juist niet te doen
parmezaan schreef:@Anna79 dank voor je reactie. Wat deed je zoal om de dagen door te komen en vanaf wanneer kon je weer een beetje op de laptop werken? En met de paarden, hoe lang heeft dat geduurd voor je weer naar je paard toe kon of paardrijden? Hoe ben je van de frozen shoulder af gekomen en heb je nog tips hoe je deze kon voorkomen?
Wat maakte dat je voor je operatie haast arbeidsongeschikt was?
Heleboel vragen, kijk maar hoor of je ze allemaal wil beantwoorden![]()
![]()
November108 schreef:Ja dat was echt heel fijn weer even!
Over de fysio, als je dus geen aanvullende verzekering hebt betaal je de eerste 20 behandelingen sowieso zelf dan toch? Ik wil idd graag een beetje extra, dat ik 20 behandelingen hiervoor kan gebruiken en mocht het later in het jaar nog nodig zijn dat ik nog wel wat over heb voor iets anders. Maar je schrikt je echt kapot van die bedragen
November108 schreef:Bedankt voor de info Iris! Ik ben zojuist overgesloten naar een zorgverzekering met 22 fysio behandelingen. We gaan het zien
Anna ik begin 8 januari! Mocht eigenlijk vanaf woensdag beginnen, maar mijn fysio is vrij deze week. Ben erg benieuwd naar de oefeningen!