Alleen maar een welgemeende:

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Earth schreef:Als je lichaam niet meewerkt is het niet zo gek dat je weinig veerkracht hebt. Je lichaam is je levensboom, als die je in de steek laat, dan is het heel moeilijk om sterk te blijven.
Dus ik denk dat je er goed aan doet om even goed voor jezelf te zorgen. En dat vind ik al veerkrachtig.
Zelf ben ik chronisch vermoeid en chronisch depressief. Dat staat met elkaar in verbinding en ja, dat is best heel moeilijk. Het gaat om de balans zoeken, elke dag weer. Wat wil ik en wat kan ik. Wat moet ik en wat kan ik. De ene dag gaat dat makkelijker dan de andere dag.
Cowgirl schreef:Earth schreef:Als je lichaam niet meewerkt is het niet zo gek dat je weinig veerkracht hebt. Je lichaam is je levensboom, als die je in de steek laat, dan is het heel moeilijk om sterk te blijven.
Dus ik denk dat je er goed aan doet om even goed voor jezelf te zorgen. En dat vind ik al veerkrachtig.
Zelf ben ik chronisch vermoeid en chronisch depressief. Dat staat met elkaar in verbinding en ja, dat is best heel moeilijk. Het gaat om de balans zoeken, elke dag weer. Wat wil ik en wat kan ik. Wat moet ik en wat kan ik. De ene dag gaat dat makkelijker dan de andere dag.
Dit idd. Ik denk dat ik het al die jaren prima onder controle had ookal had ik wel eens mijn mindere dagen.
En nu doet iemand wat bij je en valt die controle ineens weg.
Maar ik durf vandaag te zeggen dat het er op lijkt dat het wat beter aan het worden is. Ik stond mijzelf gewoon uit te rekken vanmiddag en dat heb ik al weken niet gedaan.
Hannanas schreef:Zo vervelend dat je nog geen ingang gevonden hebt naar verbetering. Blijven zoeken. Ben benieuwd wat de rugkliniek zegt.
Zou een nieuwe mri van je rug een optie zijn via je huisarts en een verwijzing naar een orthopeed/neuroloog? Heb je al eens een bindweefseltherapeut benaderd?