Fijn dat het nog gelukt is verder.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BeFunny schreef:Ik heb mijn boven gebit met een klein beetje tandpasta gepoetst en goed met de rager, onder de kiezen aan de buitenkant ook en ook goed geragerd. En daarna met lichte zout oplossing gespoeld en met mijn vinger net zoutoplossing even het gebitje (dit mocht wel zoutoplossing)
Ik mocht het gebitje er niet uit halen ivm mogelijke zwelling. Ik was onder narcose toen ze hem indeden dus krijg morgen ook te zien hoe die in en uit moet. Dus uit doen daar wacht ik wel braaf mee.
_Friemel schreef:BeFunny schreef:Ik heb mijn boven gebit met een klein beetje tandpasta gepoetst en goed met de rager, onder de kiezen aan de buitenkant ook en ook goed geragerd. En daarna met lichte zout oplossing gespoeld en met mijn vinger net zoutoplossing even het gebitje (dit mocht wel zoutoplossing)
Ik mocht het gebitje er niet uit halen ivm mogelijke zwelling. Ik was onder narcose toen ze hem indeden dus krijg morgen ook te zien hoe die in en uit moet. Dus uit doen daar wacht ik wel braaf mee.
Hoe is het het je uiteindelijk afgegaan? Ging het oké?
Siers83 schreef:Oh dat ga je zo fijn vinden! Het definitieve gebit zit bij mij zoveel fijner!
Het is niet zo dik omdat het niet meer opgevuld hoeft te worden. Daardoor heb je veel minder het gevoel van een volle mond
BeFunny schreef:Nou ik heb echt pijn door het plaatje. Er zijn ook twee zweren onstaan waarvan èèn op een plek waar een tand is getrokken en een onder het plaatje op het "vleesdeel" zeg maar. Ik ga morgen bellen. Heb vanmorgen zonder plaatje gegeten, wat is dat fijn" eten met gaat moeizaam bij heel zacht eten. En is pijnlijk bij iets anders. De rechte stukken die totaan de kiezen lopen daar zitten hele grote kieren tussen dus daar vaakt van alles tussen en dat ligt dan onder het plaatje. En bij praten, slikken, tong bewegen dan beweegt het plaatje en komt omhoog en dat geeft vrijving waardoor denk die zweren zijn ontstaan.