Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Elisa2 schreef:Haha dat heb ik ook, zie regelmatig hele slapsticks voor me.
Ik ben een absolute beelddenker, moet ook iets voor me zien en leer door de praktijk, tenzij ik de theorie helemaal voor me kan zien.
Shenavallie schreef:huricane schreef:Ik denk altijd in beelden.
Ik lees graag, maar doe heel lang over een boek, omdat ik hier ook in beelden denk.
Ik kan me ook niet voorstellen dat je dat niet hebt.
Net als Anastasia schrijft ben ik ook een erge dagdromer, altijd geweest.
Zou dat ook een reden kunnen zijn waarom ik zo langzaam lees? Ik zie alles letterlijk voor me en beleef het als een film, lijkt het wel.
Suzanne F. schreef:Als iemand zegt: een hond met een paarse staart en een rode hoed op met veren. Dan zie ik dat dus voor me.
JudithGigi schreef:Ik kan niet in beelden denken en kan me ook niet voorstellen hoe dat dan uit zou moeten zien. Ik denk meer in een soort gevoel denk ik?????
Suzanne F. schreef:JudithGigi schreef:Ik kan niet in beelden denken en kan me ook niet voorstellen hoe dat dan uit zou moeten zien. Ik denk meer in een soort gevoel denk ik?????
Nee gewoon echt in je hoofd kunnen voorstellen hoe het eruit zou zien. Geen gevoel maar een beeld in je hoofd.
Als iemand zegt: een hond met een paarse staart en een rode hoed op met veren. Dan zie ik dat dus voor me.
Ibbel schreef:Whahaha, ah, ook daar is een term voor. Even googelen leert me dat dat afantasie zou moeten heten