Duhelo schreef:Dat is wel fijn ja, ik had sowieso gerekend op anderhalf jaar.
Ik vind het totnutoe (we zijn pas drie dagen ver) wel wat tegenvallen qua ongemak (die haakjes voor de elastieken irriteren, ik vind het poedersuiker om hem in en uit te halen, die max 2 uur per dag uit vind ik te weinig, want ik eet normaal regelmatig de hele dag door en nu moet ik echt gaan timen om te eten), en mijn wangen, lippen etc zijn toch wel geïrriteerd en gevoelig (ben ik weer een uitzondering in blijkbaar)
Tel daarbij het lispelen op, en ik ben niet gelukkig.
Nu, dit zal wel beteren en een gewoonte worden, maargoed, hoe korter hoe beter.
Ik vond het de eerste dagen een stuk moeilijker dan daarna ook! Niet echt jouw klachten, maar ik vond het elke keer tandenpoetsen/raggen/ding schoonmaken zoveel gedoe voor een snack of kopje koffie.
Ben er nu wel een stuk makkelijker in, en gaat volgens mij nog steeds wel goed. Red de 22u ook bijna niet. Als je even wat langer blijft zitten na een maaltijd zit je er al overheen

Over de periode: Wat vertraging kan altijd gebeuren, maar die vertraging zou geen 4+ maanden moeten zijn. Paar weken tot een maand kan wel, zeker als het resultaat nog niet helemaal is wat het moet zijn lijkt me.