Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Texas02 schreef:Mocht iemand nog tips hebben voor een betaalbare, stevige sport bh zonder beugel met enkele sluiting en zonder kruis op de rug, het liefst ook nog in wit, hoor ik het graag. Verder ben ik niet veeleisend hoor
Lokii schreef:Is dit niet iets voor jou?
https://www.hema.nl/dames/lingerie/bh/t ... 24170.html
Ik heb ook snel last van gekriebel bij bepaalde Bh's. Bij deze nooit last van gehad.
Edit: Verkeerde linkje oops!
SusanH schreef:Prima Donna zat bij mij ook altijd lekker, maar de laatste 2 a 3 jaar niet meer. En dan is het wel zonde om ruim 90 euro neer te leggen voor 1 bh.
Koper schreef:Texas02 schreef:Mocht iemand nog tips hebben voor een betaalbare, stevige sport bh zonder beugel met enkele sluiting en zonder kruis op de rug, het liefst ook nog in wit, hoor ik het graag. Verder ben ik niet veeleisend hoor
Precies wat jij zoekt heb ik van Shockabsorber. Wel een ouder ding, geen idee of ze dat model nog steeds maken.
anjali schreef:Heb je perse een bh nodig of wil je zelf er graag een dragen? Ik ben een stuk ouder dan de meesten hier (70) en in mijn jeugd waren er bh-verbrandingen door feministische vrouwen die dit kledingstuk een symbool van onderdrukking vonden. Ik heb er geen. En mijn nog veel oudere inmiddels overleden moeder had er ook geen.Wij waren geen feministen maar droegen graag kleding die lekker zit en niet knelt.