Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kitty schreef:Wat zit een mens eigenlijk apart in elkaar. Soms wil je liever iets wat heel naar is zodat je maar van die onzekerheid af bent.
Dat had ik met de chemo's. Kom maar op met die gifzakjes. Alles beter dan het niet weten wat er gaande is.
mika11 schreef:Ik heb je topic gelezen, wat een tijd ben je al bezig. Heel heftig allemaal.
Zekerheid willen hebben, wat het ook is, snap ik heel goed. Je kan beter omgaan met iets waarvan je precies weet wat het is. Maar ik hoop dat je snel meer zekerheid hebt.
Zelf heb ik sinds begin dit jaar een andere vorm van deze rotziekte, zit nu in een traject van behandelingen.
Het is idd een rollercoaster waarin je zit.
BeFunny schreef:mika11 schreef:Ik heb je topic gelezen, wat een tijd ben je al bezig. Heel heftig allemaal.
Zekerheid willen hebben, wat het ook is, snap ik heel goed. Je kan beter omgaan met iets waarvan je precies weet wat het is. Maar ik hoop dat je snel meer zekerheid hebt.
Zelf heb ik sinds begin dit jaar een andere vorm van deze rotziekte, zit nu in een traject van behandelingen.
Het is idd een rollercoaster waarin je zit.
Voor jou ook enorm veel sterkte.
En het moet ook dubbel zijn om het dan te lezen bij anderen.
mika11 schreef:Bedankt!![]()
Nou, ik word behandeld in het Antoni v Leeuwenhoek in Amsterdam, sinds ik daar ben besef je eigenlijk pas hoe veel het voorkomt en bij hoeveel jongere mensen ook.
Terwijl dat nog meer 1 van de ziekenhuizen is in Nederland.
En als je het leest hier is dat net zo.