Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cowboy55 schreef:Ik volg een YouTuber die (zo'n 750) replays van een online spel dat ik ook speel op zijn YouTube kanaal heeft staan. Hij voorziet die replays van commentaar. Deze Brit heeft (voor mijn geest) een enorm rustgevende stem. Na 5-10 minuten ben ik vertrokken.
Suzanne F. schreef:Cowboy55 schreef:Ik volg een YouTuber die (zo'n 750) replays van een online spel dat ik ook speel op zijn YouTube kanaal heeft staan. Hij voorziet die replays van commentaar. Deze Brit heeft (voor mijn geest) een enorm rustgevende stem. Na 5-10 minuten ben ik vertrokken.
Oh wie? Ik luister graag naar Zackscottgames of Zeltik. Zeltik heeft een heel mooi Brits accent en een fijne stem.
BarbaraNova schreef:Sky_As zeker waar, maar ik zit al jaren in een heel ongezonde relatie en vier jaar geleden besloten uit elkaar te gaan, helaas krijg je via sociale huur geen urgentie en dan heb je er soms maar mee te dealen. Maar voor ieder ander die wel er iets aan kan veranderen, zeker doen! Stress maakt zoveel kapot....
Morrie schreef:Wat betreft beweging: ik kan niet zo maar het huis meer uit omdat ik 24/7 mantelzorger ben voor mijn man. Ik heb een hometrainer, daar zit ik 3 x per dag een half uur tot een uur op en dan kijk ik tv op een iPad. Ik ben dan toch thuis, mocht mijn man vallen o.i.d. en kan toch relaxen
Sky_As schreef:Morrie schreef:Wat betreft beweging: ik kan niet zo maar het huis meer uit omdat ik 24/7 mantelzorger ben voor mijn man. Ik heb een hometrainer, daar zit ik 3 x per dag een half uur tot een uur op en dan kijk ik tv op een iPad. Ik ben dan toch thuis, mocht mijn man vallen o.i.d. en kan toch relaxen
Top oplossing Morrie! Ook knap dat je dat iedere dag meerdere keren kan!