santie schreef:Mijn vriend had ook vreselijk last van nachtzweten, het bleek een symptoom van de ziekte van hodgkin te zijn. ik zou de ha vragen verder te kijken dan de standaard dingen.
Had hij ook nog andere symptomen erbij?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mando schreef:Is salie van golden naturals niets voor je.
Ik had vreselijke opvliegers en nachtzweten en het enige dat hielp was dit.
https://www.goldennaturals.nl/?utm_sour ... wcB#sqr:(q[Salie])
Hieperdi schreef:santie schreef:Mijn vriend had ook vreselijk last van nachtzweten, het bleek een symptoom van de ziekte van hodgkin te zijn. ik zou de ha vragen verder te kijken dan de standaard dingen.
Hieperdi schreef:santie schreef:Mijn vriend had ook vreselijk last van nachtzweten, het bleek een symptoom van de ziekte van hodgkin te zijn. ik zou de ha vragen verder te kijken dan de standaard dingen.
santie schreef:Mijn vriend had ook vreselijk last van nachtzweten, het bleek een symptoom van de ziekte van hodgkin te zijn. ik zou de ha vragen verder te kijken dan de standaard dingen.
Mist schreef:santie schreef:Mijn vriend had ook vreselijk last van nachtzweten, het bleek een symptoom van de ziekte van hodgkin te zijn. ik zou de ha vragen verder te kijken dan de standaard dingen.
Precies dit, ik heb ook een vriend verloren waarvan de symptomen begonnen met nachtzweten. Laat je niet afschepen door de HA. Wil je ook niet ongerust maken maar sta er op dat het goed uitgezocht wordt!