Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Billy schreef:Goed inmiddels gaat hrt redelijk goed, ik loop weer hoewel dat nog wel beperkt is.
Nu gaan ze in sept een scan maken om het materiaal eruit te kunnen hslen evt.
Iemand daar ervaring mee? Ik denk dan wachten tot de wonden dicht zijn en hop weer verder maar is dat echt zo makkelijk of zit er een revalidatie aan vast?
Ik dacht nl ook dat ik na 6 weken gips wel snel weer op de been zou zijn
Mama3 schreef:Ik heb na een jaar alle schroeven laten verwijderen omdat ik ontzettend veel pijn had, moeite had met langer dan een half uur lopen. Kon niet meer paardrijden etc.
Het verwijderen ging goed, kort herstel en daarna werd de enkel wel nog wat dik bij belasten maar het is nooit meer zo pijnlijk en belemmerend geweest in het dagelijkse leven als met schroeven. Ik liep na een paar jaar halve marathons. Ik ben na 10 jaar altijd nog blij dat alle schroeven verwijdert zijn.
germie schreef:Mama3 schreef:Ik heb na een jaar alle schroeven laten verwijderen omdat ik ontzettend veel pijn had, moeite had met langer dan een half uur lopen. Kon niet meer paardrijden etc.
Het verwijderen ging goed, kort herstel en daarna werd de enkel wel nog wat dik bij belasten maar het is nooit meer zo pijnlijk en belemmerend geweest in het dagelijkse leven als met schroeven. Ik liep na een paar jaar halve marathons. Ik ben na 10 jaar altijd nog blij dat alle schroeven verwijdert zijn.
Ik ken iemand die de schroeven uit de enkel liet verwijderen in de ochtend en direct daarna doorgereden is naar de waterkant om een duik te maken. Toen kon het weer.
Billy schreef:germie schreef:
Ik ken iemand die de schroeven uit de enkel liet verwijderen in de ochtend en direct daarna doorgereden is naar de waterkant om een duik te maken. Toen kon het weer.
Heel verstandig met verse wonden…