In die app heb ik precies gezet wat ik moet doen en ook, hoe lang ik er over (mag) doen van mezelf. Hij telt ook af.
Wat ik merk is dat het rust geeft om niet na te hoeven denken wat het volgende is, dat ik minder afgeleid wordt omdat er een 'deadline' aan de taak zit. Ik werk op het moment niet en mijn routine duurt ongeveer 2 uur per ochtend. Dat is incl aankleden, ontbijt, katten eten geven, opruimen en vaak een of 2 huishoudelijke taken.
Zit mijn hoofd te vol/heb ik te veel stress/heb ik in de ochtend een afspraak (wat ik geleerd heb om zoveel mogelijk te vermijden want 1x routine niet doen = gelijk moeilijk om erin terug te komen/het niet te vergeten), dan doe ik die routine dus niet.
Gevolg, mijn talent om binnen 10 minuten waar ik ook kom, er een chaos van te maken, uit zich, in een niet opgeruimd huis. Daar word ik weer onrustig van, en van onrust blokkeer ik. Fantastische combinatie

Sinds die routine vind ik het wat minder erg om huishoudelijke dingen te doen. Ik zal nooit een cleaning Queen worden, maar het is al een stuk beter als voordat ik een schoonmaker had (die heb ik nu eruit gegooid).