EedihcrO schreef:lucifertje schreef:Vandaag nieuwe stickers geplaatst. Zijn van Blitsbee, original. Dus zonder gel en geen lamp nodig.
[ [url=m/aVXOrz.jpg]Afbeelding[/url] ]
Prachtig. Hoe krijg je die er zo netjes op? Bij mij bleven er kreukels in komen en de rand kreeg ik ook niet mooi.
En hoe zijn die gelnagellak stickers te verwijderen? Gaat dat een beetje makkelijk?
De gelstickers zijn gemakkelijk te verwijderen. Mijn nagels gaan er niet kapot van in ieder geval. Ik denk dat als je een olie erbij gebruikt het nog makkelijker gaat.
Ik plak ze er van achter naar voren op. Dan maak een 'puntje' van de voorkant zodat mijn zijkantjes netjes zitten. Daarna vijl ik eerst de zijkantjes, daarna vouw ik het resterende deel in het midden van mijn nagel om en vijl ik dat eraf. Ik heb ook wel echt een paar set moeten oefenen voordat ik het zo netjes kreeg. De sticker op mijn middelvinger heb ik aan de onderkant wat smaller geknipt. Dit nagel loopt wat wijd uit en ik vind het lelijk als de zijkantjes dan bloot zijn. Dan kies ik voor een maatje groter en knip ik de onderkant dus bij.
Lukasje schreef:lucifertje schreef:Vandaag nieuwe stickers geplaatst. Zijn van Blitsbee, original. Dus zonder gel en geen lamp nodig.
[ [url=m/aVXOrz.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat een mooi resultaat ! Ik betwijfel sterk dat ik ze er ook zo netjes op krijg, maar het concept, zonder lamp, spreekt me wel aan.
Jij knipt of vijlt ze dan verder op maat op de lengte van je eigen nagels?
Ik knip aan de bovenkant niks af, ik vijl ze tot aan mijn eigen lengte.