Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tallie1979 schreef:Als je cold turkey stopt, kan je epileptische aanvallen krijgen. En uiteraard alle andere afkick verschijnselen.
Ik heb nog nooit in mijn leven zo’n hel gehad als van deze troep afkicken.
Muronia schreef:Tallie1979 schreef:Als je cold turkey stopt, kan je epileptische aanvallen krijgen. En uiteraard alle andere afkick verschijnselen.
Ik heb nog nooit in mijn leven zo’n hel gehad als van deze troep afkicken.
Ik denk dat je epiletische aanvallen kunt krijgen als je het middel hebt genomen tegen epileptische aanvallen. Ik heb dat niet, ik had het tegen zenuwpijn.
Ik heb inmiddels ook een pagina gevonden waarop een heleboel ervaringen staan van mensen die ermee gestopt zijn. De meesten netjes volgens schema afgebouwd, verschillend van mensen die het korter tot jarenlang hebben geslikt, van lichtere doses tot en met de maximum dosering. Echt niet normaal hoeveel klachten veel mensen ervaren om hier vanaf te komen en ook niet even maar sommigen maandenlang.
Tot nu toe heb ik zelf last van slapeloosheid/dromen en ben ik bij vlagen heel flauw op mijn maag en bibberig. Beetje griep-achtig. Maar liever dit nu dan nog langer mijn lichaam vol pompen met troep die voor mij niet doet wat het zou moeten doen (pijn verlichten).
Ik heb inmiddels contact gehad met de huisartsassistente en moet morgenochtend terugbellen om een plan te bespreken. Waarschijnlijk wordt dat amytriptiline.